רשימת חיסול ורשימת אונס: חבריו לשעבר לספסל הלימודים של החשוד בירי שהוביל למותם של תשעה בני אדם אמש בדייטון, אוהיו שבארצות הברית, טענו כי הוא הושעה מבית הספר לאחר שניסח "רשימת חיסול" של אלו שרצה להרוג, לצד "רשימת אונס" של בנות אותן רצה לכאורה לתקוף מינית. התלונות האלו מצד התלמידים הגיעו לידיעת המשטרה המקומית לאחר שנטען כי לחשוד, קונור בטס בן ה-24, לא היה רקע פלילי או עילה ספציפית לבצע את הירי או לרכוש את הרובה בו השתמש לביצוע הרצח לכאורה מחוץ לפאב עמוס בבני אדם.



שני חבריו לשעבר אמרו לעיתונות כי בטס הושעה במהלך כיתה י"א בתיכון בלברוק שבפרברי העיר, לאחר שאחת הרשימות אותן ניהל נמצאו בטעות בשירותי בית הספר. זאת לאחר כי הגיע לבית הספר כשבידיו רשימה של בנות אותן רצה לאנוס לכאורה, לפי עדותם של חבריו ללימודים, גבר ואישה בני 24, שדיברו באנונימיות מחשש להתנכלות. "הייתה רשימת רצח, ושמי הופיע ברשימת האונס", אמרה האישה שלמדה עם בטס.



האישה, מעודדת לשעבר בנבחרת בית הספר בו למד בטס, טענה כי לא הכירה אותו באופן אישי, והופתעה כששוטר מהתחנה המקומית התקשר אליה והודיע לה כי היא נמצאת ומתוייגת כאחת המטרות הפוטנציאליות ברשימת האונס של החשוד ברצח. "השוטר אמר כי עליי לא להגיע לבית הספר לתקופה מסויימת", סיפרה. "אבל לאחר זמן קצר הוא שב, הסתובב במסדרונות בית הספר. לא נתנו לנו אף התראה על כך שהוא חוזר לבית הספר". בכירים מתיכון בלברוק דחו את ההאשמות האלו, ואישרו אך ורק את העובדה כי בטס למד בבית ספר במחוזם.



הטבח באוהיו. צילום: רויטרס



גילויה של הרשימה בשנת 2012 הצית חקירת משטרה, ובערך כשליש מתלמידי התיכון הפסיקו להגיע מתוך פחד ממה שעלול להתרחש, לפי מאמר שפורסם בעיתון היומי המקומי של העיירה דייטון. טרם ברור מה העלו תוצאות אותה החקירה. השוטר מייקל בראון מהתחנה המקומית, שהתיכון המדובר נמצא באחריות תפקידו, לא השיב על הטענות לגבי האם נחקרה רשימת הרצח.