האם ג'פרי אפשטיין, המיליארדר עבריין המין שהתאבד בתא המעצר בו הוחזק ביום שבת האחרון, החזיק יומן שבו פרטים על מעלליו וחבריו בעלי ההשפעה, שאותם שמר לשימוש בעת צרה? עיתון הדיילי מירור האנגלי מדווח הבוקר (שני) כי אפשטיין החזיק ביומן שכזה, בו הופיעו חבריו בעלי ההשפעה כ"פוליסת ביטוח", וכי עורכי דינן של הנערות שנוצלו מינית על ידיו מתכננים להמשיך ולפעול כדי לחשוף את המעורבים במסיבות המין שקיים.
גם רשויות החוק בארצות הברית הודיעו כי הם ימשיכו לחקור את הפרשה הסבוכה, שיכולה לסבך כמה מהאנשים החזקים בעולם, בהם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, הנסיך אנדרו הבריטי, ואף ראש הממשלה הישראלי אהוד ברק - ארבעתם היו מקורבים לאפשטיין. ג'פרי ברמן, התובע הכללי של מחוז דרום ניו יורק בו מתנהל התיק בפרשה, הצהיר כי "לאותן הצעירות האמיצות, שסיפרו את סיפורן, וכל אלה שעדיין לא עשו זאת, אנחנו מחוייבים לעמוד לצדכן".
מקורות המקורבים לפרשה אמרו,  כי "כל מה שהיה לג'ף, הוא קנה - כולל את חבריו. הוא השתמש בהונו כדי לקנות חברים ושפך את כספו אחרי מי שהוא חיזר אחריו", והוסיף, "ג'ף ידע שמערכות היחסים שלו עם העשירים והמפורסמים הגנו עליו. הוא החזיק יומן עם כל הפרטים הכי קטנים, למקרה שאי פעם יצטרך זאת. חבר קונגרס לשעבר אמר שהרבה אנשים נשפו אנחת רווחה לאר שג'ף התאבד, אבל שלא ייתרגלו לכך, זה לא נגמר", הוא אמר.

כזכור, ביום שבת האחרון אפשטיין שם קץ לחייו בתאו בכלא במנהטן שבניו יורק. אפשטיין ניסה כבר לפני שבועיים ככל הנראה להתאבד בתלייה, אז נמצא בתאו עם חבלות וסימנים על צווארו. אפשטיין, שעשה את הונו כמשקיע בוול סטריט, נעצר בחודש יולי בחשד לשורה ארוכה של עבירות מין חמורות - בהן סחר מין בקטינות ושידולן לזנות. בעבר הורשע אפשטיין בעבירה דומה, של שידול בת 17 לזנות, אך ריצה עונש של שנה וחצי בלבד בתנאים מקלים, כאשר על פי רבים קשריו הפוליטיים הובילו לכתב אישום ולעונש מקלים, בשל קשריו הפוליטיים.

לאחר שחרורו מהכלא שב אפשטיין להסתובב בחברה הגבוהה, והיה מארח אישים רבים בביתו, בהם בני הזוג קלינטון, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הנסיך אנדרו וראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק. אפשטיין הפך לשם מוכר בישראל לאחר שנחשפו קשריו העסקיים עם ברק, בעת שהאחרון פעל לשוב לזירה הפוליטית. בין השאר התגלה כי אפשטיין השקיע מיליון וחצי דולר בשותפות עסקית בחברה בניהולו של ברק, שעסקה בתקשורת ויזואלית עם מוקדי חירום. על ברק נמתחה ביקורת חריפה בעקבות קשריו עם אפשטיין, ובעקבותיה הוא נאלץ להתפשר על המקום העשירי במחנה הדמוקרטי.