נתיחה שלאחר המוות בגופתו של המיליארדר ועבריין המין האמריקאי ג'פרי אפשטיין קבעה כי מספר עצמות נשברו בצווארו, כך דיווח הלילה (חמישי) ה"וושינגטון פוסט". לפי מקורות המעורים בפרטי הנתיחה, שברים כאלה יכולים לקרות לאנשים שנחנקו. אפשטיין נמצא מת בתא הכלא שלו ביום שבת לאחר שלפי הדיווח תלה את עצמו. נסיבות המקרה נחקרות על ידי ה-FBI.
שני סוהרים בכלא בו הוחזק המיליארדר ועבריין המין נרדמו בליל התאבדותו ולא בדקו את מצבו במשך שלוש שעות, כך לפי דיווח שפורסם אתמול ב"ניו יורק טיימס". על פי הפרסום, בו צוטטו גורמים בכירים בכלא ובמערכת אכיפת החוק, השומרים זייפו את רישום הבדיקות ביומנים על מנת לחפות על הטעות. אתמול הוצאו שני העובדים לחופשה כפויה.
 
בתוך כך, האתר "בלומברג" פרסם אתמול הקלטות שטרם נחשפו מריאיון שנתן אפשטיין לעיתון "וול סטריט ג'ורנל" ב-2003. "אני מבין מה אני, מאוד נוח לי בתוך העור שלי", אמר עבריין המין בריאיון. "אני באמת חופשי ללכת בעקבות האישיות שלי. אני לא יכול להיות משוגע לגמרי במה שאני עושה. אבל על האי שלי או בחווה שלי, אני יכול לחשוב מה שאני רוצה לחשוב, ולעשות את העבודה שאני רוצה לעשות ואני חופשי לגלות כמו שאני רואה לנכון".
 

בינתיים, החקירה נגד אפשטיין נמשכת בהיקף מלא גם לאחר התאבדותו של איש העסקים הפדופיל: סוכנים של הבולשת הפדרלית פשטו אתמול על האי הפרטי של אפשטיין בקריביים, שם נערכו, לפי החשד, מסיבות מין עם קטינות בהשתתפותם של בעלי הון ואישים מפורסמים.

הכלא בו הוחזק ג'פרי אפשטיין. צילום: רויטרס
הכלא בו הוחזק ג'פרי אפשטיין. צילום: רויטרס

 
אפשטיין רכש את האי בשנת 1998 והקים עליו אחוזה גדולה, יחד עם שתי בריכות שחייה, ספא ומבנה מסתורי בצבעי כחול ולבן. במשך שנים, ובמיוחד לאחר מעצרו האחרון של אפשטיין בחודש שעבר, פורסמו עדויות של תושבים מקומיים ושל עובדים לשעבר שסיפרו על נשים צעירות שהיו מגיעות למקום, וכי המבנה המרכזי היה מלא בצילומים של בנות עירומות.

בתוך כך, כתב ה"ניו יורק טיימס" ג'יימס סטיוארט סיפר על מפגש שקיים עם אפשטיין בביתו היוקרתי בניו יורק באוגוסט שעבר, ובו התייחס אפשטיין להיכרותו עם אישים מפורסמים ברחבי העולם. לפי סטיוארט, אפשטיין טען שהוא "יודע פרטים רבים על אותם אנשים, חלקם עלולים לפגוע או להיות מביכים, כולל פרטים על הנטיות המיניות שלהם או על שימוש בסמים למטרות פנאי".