המיליארדר ועבריין המין האמריקאי ג'פרי אפשטיין בילה לפחות שעתיים לבדו עם אישה צעירה, בחדר פרטי השמור לאסירים ולעורכי דינם, יום לאחר שהופסקה השמירה עליו מחשש שיתאבד, כך דווח הלילה (שישי) ב"פורבס". 
שני עורכי דין אמרו לעיתון כי האישה לא הייתה חלק מצוות עורכי הדין שביקרו את אפשטיין בכלא שבמנהטן. אחד מהם אמר כי "המראה היה מטריד, מפני שזו הייתה אישה צעירה ויפה". הוא סיפר כי החדר נעול בזמן שאסירים נכנסים אליו, לאחר שאזיקיהם מוסרים, והוא נפתח רק לאחר שהם עוזבים אותו והם נאזקים שוב. 
 
עורך דינו הראשי של אפשטיין, ריד וויינגרטן, ופרקליטיו האחרים סירבו להגיב לידיעה של "פורבס". אפשטיין, שהוחזק ביחידה מיוחדת של מתקן הכליאה, בילה כשעתיים בחדר הפרטי שנועד לפגישה עם פרקליטים, בעוד שאסירים אחרים שהו בו כ-15 דקות. גם מתקן המעצר במנהטן סירב להגיב לדיווח.


הכלא בו הוחזק ג'פרי אפשטיין. צילום: רויטרס
הכלא בו הוחזק ג'פרי אפשטיין. צילום: רויטרס

 
נתיחה שלאחר המוות בגופתו של אפשטיין קבעה כי מספר עצמות נשברו בצווארו, כך דווח אתמול ב"וושינגטון פוסט". לפי מקורות המעורים בפרטי הנתיחה, שברים כאלה יכולים לקרות לאנשים שנחנקו. המיליארדר נמצא מת בתא הכלא שלו ביום שבת לאחר שלפי הדיווח תלה את עצמו. נסיבות המקרה נחקרות על ידי ה-FBI.
שני סוהרים בכלא בו הוחזק עבריין המין נרדמו בליל התאבדותו ולא בדקו את מצבו במשך שלוש שעות, כך לפי דיווח שפורסם ביום רביעי ב"ניו יורק טיימס". על פי הפרסום, בו צוטטו גורמים בכירים בכלא ובמערכת אכיפת החוק, השומרים זייפו את רישום הבדיקות ביומנים על מנת לחפות על הטעות. אתמול הוצאו שני העובדים לחופשה כפויה.