צעירה ישראלית בת 21, מוכרזת כנעדרת באזור מדבר המלח בדנקיל שבאתיופיה, לאחר שככל הנראה איבדה אתמול את דרכה במהלך טיול רגלי ולא הגיעה לנקודת המפגש. היא יצאה עם משלחת מהטכניון לטיול במדינה. ממשרד החוץ נמסר כי היום בשעות הבוקר התקבל עדכון שאזרחית ישראלית כבת 21 שיצאה עם משלחת מהטכניון לטיול באתיופיה  באזור מדבר המלח בדנקיל, איבדה את דרכה במהלך טיול רגלי. עוד נמסר כי מדריך הקבוצה איבד קשר עין עם חברי הקבוצה, והיא לא הגיעה לנקודת המפגש. מרגע קבלת ההודעה נציגי שגרירות ישראל באדיס אבבה נמצאים בקשר עם הרשויות, גורמי ממשל וצבא ועם נציגי חברת החילוץ מגנוס ומנסים לסייע בכל מישור אפשרי בחיפושים.
חבריה לקבוצה פרסמו הודעה בקבוצות פייסבוק של מטיילים באפריקה, שבהן כתבו: "דחוף! היא הלכה לאיבוד בזמן טיול עם קבוצה של ישראלים בדנקיל באתיופיה. היא נמצאת כבר יותר מתשע שעות בתנאים של 50 מעלות בלי מים". היא לבשה מכנסיים ארוכים בצבע חאקי וגופייה שחורה. היא נשאה עליה תיק בצבעים שחור וירוק. "כל עזרה, איש קשר או שיתוף יעזרו", ביקשו חבריה. "מחשיך והלחץ שלנו גדל".
מחברת הביטוח PassportCard נמסר: "קבוצת מטיילים יצאה לטיול במדבר הדנקיל ובשעות הצהריים העבירו דיווח על מטיילת מבוטחת הנעדרת לאחר שהתפצלה מהקבוצה ולא הגיעה לנקודת הסיום של הטיול. 

עם קבלת הידיעה PassportCard הפעילה את הדסק המבצעי של MAGNUS בשיתוף משרד החוץ והגורמים הקונסולריים באתיופיה אשר מפעילים צוותים מקומיים בשטח. צוות נוסף של MAGNUS צפוי לצאת מישראל בשעות הקרובות ולחבור לכוחות המקומיים בשטח".