מושל פלורידה הכריז הלילה (שישי) על מצב חירום במדינה, זאת בעקבות התחזקותו של הוריקן דוריאן, הצפוי לפגוע במרכז המדינה לקראת יום שני הקרוב. בעקבות הסופה ביטל נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, את ביקורו המתוכנן בפולין ואמר כי "כעת זה נראה כי הסופה עלולה להפוך למפלצת". 



בסרטון שהעלה הנשיא לחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע כי מזון ומים נשלחים לפלורידה כחלק מההכנות לקראת הסופה. "נראה שזה די בטוח שהסופה תכה במרכז המדינה, וזה לא טוב. הרוחות הולכות וגוברות בקצב אדיר, ונראה כי הן הולכות להיות גבוהות באופן בלתי יאומן", אמר טראמפ. 





עוד הודיע הנשיא כי סגנו, מייק פנס, ייסע לפולין במקומו על מנת שהוא יוכל להישאר בארצות הברית ולוודא שהמשאבים הפדרליים יופנו כראוי לסערה כאשר היא תפגע במדינה. 



מושל פלורידה, רון דסנטיס, התריע מפני הסערה וכתב כי "יש להתייחס לסערה הזו ברצינות. הוריקן דוריאן נע לאט וצובר כוח. זה הזמן להתכונן ולקיים תוכנית". תושבת פלורידה, אנג'לה ג'ונסון, לרויטרס כי "אנחנו מודאגים. זה לא נראה טוב. התעוררנו הרבה יותר מפחדים מאתמול בלילה, והחדשות לא משתפרות". 



מושל פלורידה, צילום: רויטרס



הוריקן דוריאן, שצפוי להתחזק באוקיינוס האטלנטי עם רוחות אלימות העומדות על 209 קילומטר לשעה, עתיד לפגוע במרכז פלורידה ביום שני הקרוב. הרוחות החזקות יהפכו את דוריאן לסערה בקטגוריה 4, הרמה השנייה הכי חזקה בסולם ספיר-סימפסון למדידת עוצמת הוריקן.