ירי בארה"ב: חמישה הרוגים ו-21 פצועים באירוע ירי שהתרחש הלילה (ראשון) באזור אודסה שבטקסס. המסע הקטלני החל לאחר שהיורה נעצר במחסום משטרתי ואז פתח בירי לעבר השוטרים ונמלט מהמקום תוך שהוא ממשיך לירות. דובר עיריית אודסה, דווין סאנצ'ס, אמר כי הירי בוצע מרכב טויוטה מוזהב.

המשטרה המקומית עדכנה בדף הפייסבוק שלה בתחילה כי "אנו מאמינים שיש שני יורים בשני רכבים נפרדים". על פי ההודעה היורה השני נסע במשאית דואר גנובה. בהמשך עלה החשד כי מדובר ביורה אחד, שגנב רכב נוסף, עמו המשיך במסע הירי.

הירי בוצע גם בעיירה הסמוכה לאודסה - מידלנד. היורה, גבר לבן בשנות השלושים לחייו, חוסל לבסוף על ידי המשטרה לאחר מרדף. נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, עודכן בפרטי התקרית. 
 






לפני כחודש התרחש אירוע קשה בעיר אל פאסו שבטקסס, כאשר באירוע ירי המוני בקניון בעיר לצד מתחם קניות "וולמארט" נרצחו עשרים אנשים. מושל טקסס, דן פטריק, סיפר על האירוע , ואמר כי זהו "יום נוראי עבור אל פאסו. יש המון פצועים וגם הרוגים. אל פאסו היא עיירה נהדרת, כמו שאר טקסס. זו אחת הקהילות הבטוחות במדינה. טראמפ קיים עצרת לפני מספר חודשים בטקסס ואמר שאל פאסו היא אחד המקומות הבטוחים במדינה".