יורש העצר של סעודיה, מוחמד בן סלמן, הזהיר הלילה (שני) כי מחירי הנפט עשויים לעלות ל"מספרים גבוהים שלא ניתן להעלות על הדעת", זאת במידה והעולם לא יתאחד כדי להרתיע את איראן.

בן סלמן התייחס בראיון לתקיפה על מתקני הנפט במדינתו, אותה הוא ומדינות מערביות רבות מייחסות לאיראן, והבהיר כי "אם העולם לא ינקוט בפעולה חזקה על מנת להרתיע את איראן, יהיו הסלמות נוספות שיאיימו על האינטרסים העולמיים". עוד הוסיף יורש העצר כי "אספקת הנפט תשובש, ומחירי הנפט יזנקו למספרים בלתי נתפסים, שמעולם לא ראינו". 
למרות דברים אלו סלמן הדגיש כי הוא מעדיף פתרון מדיני מול איראן, זאת כיוון שלדבריו, מלחמה בין סעודיה לאיראן תמוטט את הכלכלה העולמית. טהרן כזכור הכחישה כי הייתה מעורבת במתקפה על מתקני הנפט הסעודיים. עוד אמר סלמן כי הוא תומך בראיון בפגישה בין נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ונשיא איראן, חסן רוחאני, על מנת שהשניים יגיעו להסכם גרעיני חדש. 

בתוך כך, דובר ממשלת טהרן מסר היום כי סעודיה העבירה מסרים לנשיא איראן באמצעות מנהיגי מדינות אחרות. "הודעות מהסעודים הוצגו בפני הנשיא חסן רוחאני. אם סעודיה באמת רוצה שינוי ביחסים איראן מברכת על כך". הדובר לא מסר כל מידע לגבי תוכן ההודעות. 

בנוסף, יורש העצר התייחס לרצח העיתונאי הסעודי ג'מאל חשוקג'י, ולקח אחריות על האירוע, אך הכחיש כי הוא הורה להרוג אותו. מספר מדינות בעולם המערבי מאמינות כי בן סלמן אכן הורה לרצוח את העיתונאי, זאת על אף הכחשותיו החוזרות ונשנות. חשוקג'י כזכור נרצח לפני כשנה בשגרירות סעודיה באיסטנבול.