בביתו של מיקאל הרפון, שרצח ארבעה שוטרים במטה הכללי של משטרת פריז נמצא התקן USB ובו חומר תעמולה של דאעש ופרטים אישיים של אנשי יחידת המודיעין של משטרת פריז, כך על פי הדיווחים במדינה. רעייתו, שנעצרה לאחר האירוע, שוחררה בתחילת השבוע ממעצר בן ארבעה ימים, לאחר שנחקרה בחשד לשיתוף פעולה ואי דיווח על כוונות בעלה.
כזכור, התקיפה אירעה ביום חמישי בצהריים, כאשר מיקאל הרפון, איש מחשבים שעבד במטה המשטרה בפריז, החל לדקור את עמיתיו באזור מאובטח של התחנה. תחילה דקר למוות שלושה שוטרים בקומה הראשונה. בהמשך ניסה לרדת לקומת הקרקע אך נתקל בגרם המדרגות בשתי עובדות מנהלה, הוא רצח אחת מהן ופצע קשה את השנייה.
התובע הכללי לענייני טרור בפריז, ז'אן פרנסואה ריקאר, אמר כי פרשת הרצח המרובע במטה הכללי של משטרת פריז נחקרת עכשיו כאירוע טרור, זאת משום שהמבצע תכנן את מעשיו מראש ועבר הקצנה אסלאמית. מהחקירה עלה כי חצי שעה לפני המקרה, שלח הרפון מסרון לאשתו ובו מסר על כוונתו להקריב את חייו. "אללה אכבר". הוא כתב ונענה "הישמע לנביא מוחמד". הוא יצא מן המשרד וקנה סכין מתכת, חזר למטה ורצח ארבעה שוטרים במשך שבע דקות בלבד. 

בתוך כך, במהלך הלילה דווח כי גבר שגנב משאית התנגש בתשע מכוניות שעמדו ברמזור בעיר לימבורג שבמרכז גרמניה. לפי הדיווחים במדינה, 17 אנשים נפצעו ומצבו של אחד מהם מוגדר אנוש. במשטרה המקומית לא חשפו את פרטי הגבר שנעצר, וציינו כי "מוקדם מדי לדעת מה היה המניע".
בתקשורת הגרמנית ראיינו את נהג המשאית שממנו היא נגנבה, והוא תיאר את החשוד כגבר בשנות ה-30 לחייו עם "זקן מלא", שלא אמר דבר כשפתח את דלת הרכב והוציא אותו ממנו בכוח. עדי רעייה סיפרו לעיתון FNP כי החשוד יצא מהמשאית אחרי ההתנגשות בכלי הרכב, ודיבר בערבית ואף אמר כמה פעמים "אללה". במשטרה לא אישרו אם העדות נכונה.