ארבעה בני אדם נפצעו היום (שישי) במה שמסתמן כפיגוע טרור במרכז ארנדייל שבמנצ'סטר. עדי ראייה תיארו את הרגעים שלאחר התקרית כ"כאוס", כאשר ניידות משטרה ואמבולנסים רבים הגיעו למקום בשעות הצהריים המוקדמות. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראים שוטרים כשהם מחשמלים חשוד באמצעות אקדח טייזר, כשהוא מוטל על הרצפה. במשטרה המקומית ציינו כי ארבעה בני אדם נפצעו באירוע, ומשירות האמבולנסים נמסר כי אדם אחד טופל על ידם כשהוא במצב קשה מאוד. 
היחידה ללוחמה בטרור חוקרת את המקרה, שכן עדי ראייה טוענים שראו את הדוקר כשהוא מנסה לתקוף אנשים רנדומליים. גבר כבן 41 נעצר בחשד להכנה, תכנון וביצוע של אירוע טרור, כך לדברי מפקד המשטרה. עם זאת, על פי דיווחים מאוחרים יותר, מניין הפצועים באירוע עומד על ארבעה, ולא חמישה. גבר ושתי נשים נלקחו לבית החולים כשהם במצב יציב וסובלים מפצעי דקירה, ואישה כבת 40 שטופלה במקום ולא נזקקה לפינוי לבית החולים.
עדת ראייה סיפרה ל"טלגרף": "יצאתי לקניות עם בעלי והמוכר בחנות אמר שמישהו נדקר. כולם הזעיקו משטרה. הדוקר היה גבר לבן והוא נמלט מהמקום. כשיצאתי מהמרכז, נייד משטרה חלפה על פני". 

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אמר כי הוא המום מההתרחשות במנצ'סטר לאחר שעודכן במתרחש. "ליבי יוצא אל כל הפצועים באירוע". בנוסף ג'ונסון הודה לצוות החוקרים המעורבים: "תודה לכוחות החירום שלנו שהגיבו במהרה וכעת בודקים את הנסיבות".