המשבר בלבנון: מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס הבוקר (שבת) לגל ההפגנות ששוטף את הלבנון בעקבות המשבר הכלכלי במדינה, וקרא לראש ממשלת לבנון סעד אל חרירי להציג "אג'נדה חדשה ורוח חדשה", למדינה. אמנם במהלך הנאום הביע נסראללה תמיכה בממשלה, הוא תקף אותה ואת חרירי העומד בראשה, והאשים אותה בבריחה מאחריות בנוגע למשבר.



"העם לא יסבול מסים חדשים, זאת לא האפשרות היחידה", הזהיר נסראללה, וטען כי "על כולם, כולל חיזבאללה, לשאת באחריות למה שהתרחש. בושה שיש כאלה שמתחמקים מאחריות, במיוחד אלה שהיו בשלטון בשנים האחרונות", אמר עוד תוך שהוא רומז לראש הממשלה חרירי. כזכור, הפגנות הענק פרצו בלבנון על רקע המשבר הכלכלי במדינה, ולאחר שהממשלה הודיעה על החלטה להטיל מס על שימוש בווטסאפ. עם זאת, בצל המחאה החליטה הממשלה הלבנונית לחזור בה מההחלטה.

במסגרת המחאה חסמו המפגינים כבישים ברחבי המדינה והביעו צמיגים. בתגובה ירו כוחות הביטחון גז מדמיע לעברם ופצעו עשרות בני אדם, כאשר מנגד נפגעו גם 60 שוטרים. ההמונים התאספו בכיכר ריאד-אל סולח שבביירות, חלקם עם דגלי לבנון בידיהם. המפגינים צעקו, בין היתר: "העם רוצה להפיל את המשטר". המוחים יצאו לרחובות על רקע המשבר הפיננסי, זאת לאחר שהממשלה המקומית הכריזה על "מצב חירום כלכלי", בניסיון למצוא דרכים לצמצמם את הגירעון.