חשד לרצח המוני בבריטניה: משטרת מחוז אסקס, שבמזרח אנגליה, איתרו הלילה (רביעי) משאית ובה 39 גופות, בהן נער. הרכב נמצא באזור התעשייה ווטרגלייד. כל 39 האנשים הוכרזו כמתים במקום. נהג המשאית, צעיר בן 25 בצפון אירלנד, נעצר בחשד לרצח. על פי ההערכת החוקרים, המשאית הגיעה מבולגריה, ונכנסה לממלכה המאוחדת דרך וויילס ביום שבת. 


בבריטניה מעריכים כי מודבר בהברחת עובדים לא חוקיים, כפי שקרה לפני 10 שנה, כש משאית ובה 58 מהגרים סיניים נמצאה בדובר. הנהג ההולנדי של המשאית קיבל שנה לאחר מכן עונש מאסר.
 

מפקד משטרת אסקס, אנדרו מרינר, אמר: זה אירוע טראגי, בו אנשים רבים איבדו את חייהם. החקירה שלנו בעיצומה בניסיון להבין מה קרה", אולם הוא הוסיף כי הוא מצפה לתהליך ארוך. "עצרנו את הנהג בחשד לקשר לתקרית". האזור נסגר לציבור, וקצין המשטרה אמר כי הוא מעריך שהדבר יפריע להתנהלות העסקים במקום. אנחנו נפעל על מנת שההפרעה תהיה מינימלית", הוסיף.

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון מקבל עדכונים על מציאת הגופות, ואמר כי הוא "מזועזע" בעקבות התקרית וכי מחשבותיו עם הקורבנות ומשפחותיהם. שרת הפנים של בריטניה, פריטי פאטל, המכהנת כחברת פרלמנט של מחוז באזור, אמרה בתגובה למציאת הגופות כי היא "המומה ועצובה" מהאירוע הטראגי. היא אישרה כי המשטרה עצרה חשוד וכתבה בטוויטר כי יש לתת לה זמן לנהל את החקירה. 

חברת הפרלמנט ג'קי דולי-פרייס, ממחוז ת'ורוק שבשטחו נמצאת זירת הרצח, כתבה בטוויטר: "חדשות מחליאות. הברחת אנשים היא עסק מתועב ומסוכן.