הליך ההדחה הציבורי נגד טראמפ נמשך: ביום השלישי להליך השימוע הציבורי במסגרת ההדחה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ לאחר התפוצצות פרשת "אוקראינה גייט", כינה הנשיא הערב (שלישי) לתהליך שמובל בקונגרס "מביש" ו"מביך" לאומה. עם זאת, הוסיף כי זה תלוי באמריקאים לשפוט בעצמם אם הם מאמינים לעדויות הנשמעות במסגרת ההליך.

טראמפ, שפרסם מספר פעמים בשבועות האחרונים ציוצים תוקפים נגד מערכת המשפט האמריקאית ונגד פקידים שהעידו נגדו, אמר כי לא ידע שאחד מהעדים המרכזיים שהעידו נגדו במהלך השימוע היום, היה אדם אותו הוא כינה בעבר "לעולם לא תומך טראמפ".

בכיר בצבא האמריקאי המומחה לענייני אוקראינה, אלכסנדר וינדמן, וג'ניפר וויליאמס, עוזרת של סגן הנשיא מייק פנס, היו חלק מארבעת העדים שהעידו בפני המחוקקים היום במסגרת השימוע של הליך ההדחה שמובל על ידי המפלגה הדמוקרטית בקונגרס. "מה שקורה פה זה בושה, מדובר במבוכה לאומה שלנו", אמר הנשיא לכתבים מחוץ לפגישת הקבינט שהתרחשה בבית הלבן. "מדובר בתרמית גדולה", הוסיף.

"מעולם לא ראיתי את האיש הזה", התייחס טראמפ לוינדמן שהעיד נגדו בשימוע. "אני מבין שהוא לובש את המדים שלו כשהוא נכנס לקונגרס. לא, אני לא מכיר אותו. ראיתי חלק מהעדות שלו", אמר עוד. "אני אתן לאזרחים לחשוב בעצמם", כך הנשיא. "מעולם לא שמעתי על האנשים האלה, אולי ראיתי אותם פעם או פעמיים", סיכם.