משרד הפנים של ירדן החליט לבטל כינוס של מפגש בין דתי תחת הכותרת "השלום בין הדתות" מאחר והכנס היה צפוי לכלול משלחת ישראלית. כך הודיע ארגון "תפעל - למען ההתנגדות ונגד הנרמול", שפעל למען ביטול הוועידה הבין-דתית. 
הכינוס היה אמור להתחיל היום (חמישי) ויימשך שלושה ימים. העיתון הערבי "אל-ערבי אל-ג'דיד" דיווח, כי על פי ההערכות, משרד הפנים בירדן הוא העומד מאחורי הביטול, על רקע השתתפותה של משלחת ישראלית בוועידה, זאת בעקבות "הזעם העממי על ישראל בשל ההפרות בירושלים, התוקפנות בעזה והתמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחוק לסיפוח בקעת הירדן".
 
העמותה הירדנית גינתה את קיום הכינוס, תוך שהיא מדגישה שבמפגש הזה משתתפים נציגים גם "מהכיבוש הישראלי" כלשונם. עוד הוסיפו, כי הוועידה הזאת מתקיימת בשל "הפעילות של המדינות הערביות לנרמל את היחסים עם ישראל ובצל האיום המתמשך כלפי ירדן מצד האויב, הפגיעה הברורה בריבונות הלאומית שלה, והפגיעה במקומות הקדושים הנמצאים תחת החסות הירדנית וגם המשך הפשעים של האויב הציוני נגד בני עמנו הפלסטיני, ומלחמתו הבלתי נגמרת על עזה. כינוס זה מתקיים כאשר טרם יבשו דמי השאהידים של עזה". 


עוד הוסיפו בעמותה הירדנית, כי הכותרת הדתית "מהווה שער לשיווק הדו קיום ומהווה אחת הכותרות התרבותיות המסוכנות ביותר, וזאת מאחר והאויב והפועלים למען נורמליזיציה מנסים למצוא שיטה חדשה ומזויפת בסוגיית המאבק, תוך שהם מפיצים מסרים של דו קיום, שלום ואהבה בין התוקפן למותקף".