הטרור חזר לממלכה: פיגוע טרור התרחש היום (שישי) סמוך לשעה שתיים בצהריים (שעון בריטניה) בגשר לונדון, שנתיים וחצי לאחר מתקפת הטרור המשולבת שהתרחשה במקום וגבתה את חייהם של שמונה בני אדם. אדם שאחז בסכין ותקף אנשים על הגשר נורה על ידי השוטרים ונהרג במקום. בנוסף, אדם נוסף נהרג וכמה נפצעו. רשת BBC דיווחה כעבור כמה שעות כי נקבע מותם של שניים מהפצועים בפיגוע.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר כי כל המעורבים בפיגוע, יובאו לדין. "מודה לאנשים שפעלו בתקרית בשם כל המדינה", הוסיף, "זה לא עוזר אבל אני חושב על התקרית ב-2017, אני מקווה שאנשים יוכלו לחזור לעסקים כרגיל".
 

London Ambulance service declare a “major incident” at London Bridge, after “a number of people have been injured” following a stabbinghttps://t.co/ZKuTDCRftk pic.twitter.com/Tw4eaGA0Gv

— BBC News (UK) (@BBCNews) November 29, 2019

בחשבון הטוויטר של ראש ממשלה בוריס ג'ונסון נכתב: "מעדכנים אותי באופן שוטף על האירוע בגשר לונדון. אני רוצה להודות למשטרה ולשירותי החירום השונים על תגובתם המיידית לאירוע".  
יו"ר הלייבור בוריס ג'ונסון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "דיווחים מזעזעים מגשר לונדון. המחשבות שלי עם מי שנקלעו לאירוע. תודה למשטרה ולשירותי החירום שמגיבים לאירוע".
בהצהרה שמסר ראש העירייה סאדיק חאן נכתב: "אני נמצא בקשר עם המשטרה וממשיך להיות מעודכן על האירוע. המשטרה אישרה כי הם מתייחסים למקרה כ'אירוע טרור'". עוד נכתב כי האזור נסגר לתנועת כלי רכב.


מדובר באזור מרכזי בלונדון, שלא חוותה אירועים מהסוג הזה מזה כשנתיים. ביוני 2017 התרחש במקום פיגוע טרור משולב שגבה את חייהם של שמונה בני אדם וגרם לפציעתם של למעלה מארבעים . המוקד הראשון באירוע הטרור המשולב התרחש על הגשר, כאשר רכב מסחרי פגע בהולכי הרגל במקום, כוחות משטרה חמושים ואמבולנסים רבים. על פי דיווחים שונים, אחרי שפגעו בהולכי הרגל, התוקפים יצאו והחלו לדקור עוברים ושבים כאשר הם הגיעו עד לשוק בורו הסמוך לגשר.

בתוך כך, לפחות שלושה בני אדם נפצעו הערב באירוע דקירות בשדרת קניות מרכזית בהאג, כך נמסר מהמשטרה המקומית. בהודעה צוין גם כי "כוחות החירום נמצאים במקום האירוע". כעבור כמה דקות במשטרה סיפקו תיאור של הדוקר - גבר כבן 45-50 ממוצא צפון אפריקאי, כשהוא לבוש באימונית אפורה ובצעיף. עם זאת, הטלוויזיה הממלכתית של הולנד, NOS, דיווחה כי אירוע הדקירה אינו מסתמן כפיגוע טרור, כך לדברי מקורות שונים שצוטטו בה.