נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אינו איש שהביקורת זרה לו. טראמפ ידוע כמי שחוטף לא פעם, מבית ומחוץ, ונבחן על כל צעד, התבטאות וציוץ שהוא מעלה ברשתות החברתיות. הפעם, נראה כי הגיע תורם של ראשי מדינות מרחבי העולם להצטרף לחגיגה ולשחרר מעט קיטור על הנשיא.



המנהיגים, הנמצאים כעת בבריטניה לצורך השתתפות בוועידת נאט"ו המתקיימת שם, התארחו בקבלת פנים רשמית שאירחה המלכה אליזבת' בארמון בקינגהאם. המיקום היוקרתי לאירוע לא מנע מהנשיאים וראשי הממשלות לנהוג כאחד האדם, ולעסוק בפעילות החברתית הנפוצה מכולן, ריכולים.


בסרטון שעלה לטוויטר, נצפית החבורה, הכוללת את ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, נשיא צרפת, עמנואל מקרון וראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, כאשר הם משוחחים ביניהם ונראים מחויכים ומבודחים. ההנחה היא, על אף ששמו של טראמפ לא צוין מפורשות בשיחה, כי חילופי הדברים מתייחסים אל מסיבות העיתונאים המאולתרות והארוכות למדי שערך נשיא ארה"ב מוקדם יותר באותו היום, ועל נטייתו לדבר בצורה מפוזרת ולא ממוקדת.



יחסיו של טראמפ עם חברי הקבוצה ידעה לא מעט עליות ומורדות. כך למשל, יחסיו עם מקבילו הקנדי התערערו לאחר שכינה את טרודו בטוויטר: " חלש ולא הגון". בדומה לכך, היחסים בינו לבין מקרון, שהיו בעבר חמים, הפכו לאחרונה לחילופי נזיפות הדדיים בשל התבטאויות שונות של הצדדים, לכן לא מפתיע כי האחרונים ניצלו את ההזדמנות להתבדח על חשבון הנשיא האמריקאי.