הפרשן הצבאי של חדשות 13, אלון בן דוד צייץ היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו תגובה לחיסול מפקד כוח אל קודס, קאסם סולימאני : "חיסול סולימאני מאותת לאיראן שגם תכנית הגרעין שלה לא חסינה מתקיפה אמריקנית. מי שהעז לחסל את סולימאני יכול גם לפגוע במתקני הגרעין. האיראנים הבינו היטב מה יכול להיות כלול ב52 המטרות של טראמפ. הם וגם חיזבאללה מגדירים מרחב תגובה מצומצם: מטרות צבאיות אמריקניות".

בנוסף, התראיין ד"ר רז צימט, מומחה לאיראן, לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM ואמר כי "סולימאני הפך לסמל לאומי איראני, עם פולחן אישיות שנוצר סביבו בשנים האחרונות. כיוון שעסק בענייני חוץ, לא דבק בו הרבב של הדיכוי, שדבק במפקדים אחרים של משמרות המהפכה".

צימט הוסיף: "סולימאני הפך לסמל לאומי איראני, עם פולחן אישיות שנוצר סביבו בשנים האחרונות. כיוון שעסק בענייני חוץ, לא דבק בו הרבב של הדיכוי, שדבק במפקדים אחרים של משמרות המהפכה".

גם הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי התייחס לחיסוך סולימאני בתוכניתם של אראל סג"ל וחיים לוינסון: "קאסם סולימאני הוא המצביא הכי גדול של איראן, שהוציא מהחזון לפועל את החלום השיעי וכבש עבורם ארבע מדינות סוניות, סוריה, עיראק, לבנון ותימן. הוא חיסל את דאעש. הוא קיבל מאובמה אישור להעביר סמים. המטוסים שלהם חנו בצמוד".