פרשת המין באיה נאפה: אתר ה"טיימס" הבריטי דיווח היום (שני) כי נשיא קפריסין, ניקוס אנסטסיאדיס, צפוי לחון את הצעירה הבריטית שהורשעה בבית המשפט במדינה בעקבות מתן עדות שקר בפרשת החשד לאונס על ידי צעירים ישראלים שהתרחשה במלון "נאפה רוקס" בקיץ האחרון.

בתוך כך, אמה של הנערה הבריטית, שהורשעה בתלונת שווא נגד הנערים הישראלים בפרשת המין בקפריסין, חשפה היום (שני) בפני "הדיילי מירור" כי בתה התקשרה אליה זמן קצר לאחר האירוע ואמרה לה כי "נעשה בה אונס קבוצתי".

"זו השיחה שאף הורה לא רוצה לקבל. זה פשוט הרס אותי", אמרה האם, ששמה לא נחשף כדי לשמור על פרטיות בתה, שלדבריה חלמה להיות קצינת משטרה בעתיד.

האם, תושבת העיר דרבי בבריטניה, ניסתה במשך חמשת החודשים האחרונים להגן על בתה הסטודנטית מ"מערכת חוק שלא מוכרת לה", לדבריה, והרגישה נורא כשבתה נאלצה לחגוג את יום הולדתה ה-19 מאחורי סורג ובריח.

עוד הוסיפה האם כי היא מתוסכלת מהעובדה שבזמן שהיא לחמה בשביל זכויות בסיסיות לבתה וניסתה להבין מה באמת התרחש בבית המלון במהלך אותו אירוע ביולי, הנערים הישראלים התקבלו כגיבורים בשדה התעופה בארץ והמשיכו להפיץ ברחבי הרשת את סרטוני המין שלהם עם הצעירה.

כזכור, הצעירה, שזהותה נשארה עדיין תחת איסור פרסום, הורשעה בשבוע שעבר, על ידי בית המשפט הקפריסאי, בהגשת תלונת שווא, כאשר השופט הקפריסאי תיאר את עדותה כ"לא אמינה", וכתב כי שיקרה במטרה לנקום על כך שצולמה במהלך קיום יחסי מין במלון.

התלונה הראשונית של הצעירה הבריטית כנגד הנערים, הוגשה ב-17 ביולי, ימים ספורים לאחר שהתרחש המקרה במלון באיה נאפה, בעקבותיה נעצרו 12 נערים ישראלים ונחקרו במשך עשרה ימים, עד שהמשטרה בקפריסין מצאה הוכחות שסותרות את טענותיה, ולבסוף הנערה עצמה הודתה כי בדתה את הסיפור והפכה ממתלוננת לנאשמת.