אישה איראנית טענה לתקשורת המקומית, כי קאסם סולימאני, מפקד כח קודס שחוסל על ידי צבא ארצות הברית בשבוע שעבר, סיפר לה במסגרת ביקוריו למשפחות ההרוגים של משמרות המהפכה, כי הוא היה עם בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה, שחוסל בדמשק ב-2008 ברכבו, שתי דקות לפני החיסול.

בראיון לטלוויזיה מקומית, סיפרה האישה, שהוצגה בשם זינב, כי היא הכירה אישית את סולימאני, שנועד עם משפחות הרוגים של משמרות המהפכה. בין היתר, היא סיפרה כי הטבעת שענד סולימאני על ידו, והתפרסמה מאוד לאחר חיסולו, הרשימה אותה והוא מסר לה אותה לאחר שביקשה ממנו. עוד הוסיפה, כי כעבור זמן מה, היא החזירה לו את הטבעת וביקשה שיבקר בבית המשפחה. למחרת בבוקר, הוא ביקר את המשפחה,  אז היא ביקשה ממנו להיכנס לחדרה הפרטי, והוא נענה בחיוב. כשהוא ישב, כך היא שיחזרה, היא הציגה לו תמונה של עימאד מורנייה, רמטכ"ל חיזבאללה שחוסל בדמשק בשנת 2008, בפיצוץ רכבו, יחד עם בנו ג'יהאד, שאף הוא חוסל על פי פרסומים זרים על ידי ישראל, בצד הסורי של רמת הגולן בינואר 2015. 

סולימאני. צילום: רויטרס
סולימאני. צילום: רויטרס

עימאד מורנייה. צילום: רויטרס
עימאד מורנייה. צילום: רויטרס

האישה האיראנית חשפה כי סולימאני, לפני שהשאיר את חתימתו והודעתו על תמונת משפחת מורנייה, ביקש מהנוכחים האחרים לעזוב את החדר, וחשף בפניה את הסוד – שהוא היה עם מורנייה, אך עזב את הרכב שתי דקות לפני שנהרג. 

זינב חזרה שוב ושוב על דרישתו של סולימאני ממנה שתתפלל שימות מות קדושים. "לא הבנתי למה אדם כל כך בכיר דורש שימות מות קדושים", סיפרה. "אמרתי לו שהמנהיג העליון כינה אותך 'השהיד החי', אך הוא ענה כי זה רק סמלי, ואני רוצה למות כשהיד".