צבא עיראק הודיע הערב (רביעי) כי שתי קטיושות נפלו ב"אזור הירוק", המתחם הבינלאומי המבוצר בו ממוקמת השגרירות האמריקאית. עוד נמסר בהודעת הצבא, כפי שפורסמה בסוכנות הידיעות רויטרס, אין נפגעים באירועים. 

במהלך הלילה, משמרות המהפכה של איראן שיגרו מתקפת רקטות אל עבר שני בסיסים של צבא ארצות הבירת בעיראק, בהם בסיס חיל האוויר עין אל אסד. איראן טענה כי המתקפה היא נקמה על חיסול מפקד כוח קודס, קאסם סולימאני, שחוסל לפני חמישה ימים בנמל התעופה של בגדד. 
 
על פי הטלוויזיה האיראנית, בתקיפה שוגרו 15 טילים ונהרגו בה כ-80 "טרוריסטים אמריקאים" ו-200 נפצעו. בנוסף, ציוד של צבא ארצות הברית - כולל מסוקים - נפגע בצורה קשה. טראמפ הגיב אחר הצהריים והכחיש את הדיווחים באיראן. הוא נשא נאום בו עדכן כי אף חייל אמריקאי לא נפגע בתקיפת משמרות המהפכה האיראניות את הבסיסים האמריקאים בעיראק. בנוסף, התחייב: "ככל שאמשיך לכהן כנשיא ארה"ב לאיראן לעולם יהיה נשק גרעיני".

"בשבוע שעבר לקחנו החלטה לעצור את הטרור", הוסיף טראמפ. "כראש הצבא סולימאני  אימן טרורטיסטים, כולל חיזבאללה. הוא הצית סכסוכים בכל המזרח התיכון. סולימאני היה אחראי ישיר לאירועים באיראן ולשגרירות ארה"ב בעיראק. עצרנו אותו".  עוד אמר הנשיא האמריקאי: "הוא היה צריך להיות מושמד מזמן. בכך שעצרנו את סולימאני מנענו מוות של אזרחים רבים. נמשיך לעצור את האגרסיביות של איראן. המימון של הממשל הגיע לתימן, סוריה ועיראק".