תקיפה נוספת בסוריה? גורם בצבא הסורי הודיע כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי תקפו הלילה (שלישי) את שדה התעופה הצבאי T-4 שליד חומס. הגורם מסר כי ארבעה טילים פגעו במטרה שהופצצה, אך הוסיף כי אין נפגעים בתקיפה, אולם נגרם נזק.

סוכנות הידיעות הסורית, סאנ"א, דיווחה מוקדם יותר כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו בעקבות פעילות אווירית חשודה מעל שדה התעופה T-4 בדרום סוריה. 

עוד נמסר מסוכנות הידיעות, כי התקיפה בוצעה על ידי כלי טייס מאויישים מרחוק ומספר טילים. בסוריה טענו כי חלק מהכלים התוקפים נורו ונוטרלו בהצלחה על ידי טילי ההגנה האווירית.

כזכור, לפני כחודש, מערכות ההגנה האוויריות בשדה התעופה הצבאי בחאמה שבסוריה הופעלו בעקבות תקיפה של מל"טים, כך דווח בתקשורת הסורית. על פי חלק מהדיווחים במדינה, בין היתר בטלוויזיה הרשמית, הצבא הסורי הפיל רחפן מעל העיר ג'בלה שבלטאקיה ומעל שדה התעופה בעיר חאמה. כאמור מהפרסומים במדינה עולה כי ייתכן שמדובר במתקפה משולבת, שכן בסוכנות סאנ"א דווח מוקדם יותר כי "רחפן ממולכד הופל מוקדם יותר מעל תל א-דורה וחוות אל-חמרא בפברי א-סלמייה המערביים. בהמשך דווח כי מדובר במתקפה מתמשכת.

עם זאת, כחצי שעה לאחר הדיווח הראשון, דווח בטלוויזיה הסורית כי "מערכות ההגנה האוויריות שלנו הודפות מתקפה של טילים שמגיעים מישראל". על פי חלק מהפרסומים, טיל נפל באזור עקרבא שבפרברי דמשק ופגע במחסן נשק של מליציה איראנית. עוד דווח כי ישראל תוקפת בעומק הסורי משמי צידון. בתקשורת הערבית נטען כי לפחות ארבעה פצועים בתקיפת שדה התעופה אל-מאזה, כאשר כלל המתקפה גרמה ללמעלה מעשרה הרוגים. היעד של המתקפה היה - מטרות נרחבות של משמרות המהפכה האיראניות בדמשק.

בתוך כך, מוקדם יותר היום פורסמה הערכת המודיעין של אגף המודיעין של צה"ל, בה נכתב כי סוריה ממשיכה להשתקם ובונה את צבאה מחדש. נאמר עוד כי הנחה זו תעמוד במרכז קבלת ההחלטות בישראל, כאשר במערכת הביטחון גורמים שונים סבורים שלאחר חיסול קאסם סולימאני ישראל צריכה להגביר את הלחץ הצבאי כנגד התבססות האיראנית בסוריה. עוד נמסר בהערכת המודיעין כי בישראל סבורים כי המשך ההתבססות האיראנית בסוריה אינה אינטרס של המשטר.