"זו תחילת הסוף של המשטר האיראני", כך אמר היום (חמישי) רזא פהלווי, נסיך הכתר האיראני לשעבר, אמר בשיחה במכון הדסון בוושינגטון עם עמיתו הבכיר מייק דורן. הוא הצהיר כי "ההפגנות המתקיימות בימים אלה באיראן שונות מאלו שהתקיימו בה בעבר". פהלווי הסביר: "לראשונה זה 40 שנה אנשים מריחים הזדמנות, המצב שונה מאוד משנת 2009 וגם מזה שהיה ב-1997".

לדבריו, הדור הצעיר של האיראנים לא מוכן לקבל זאת יותר. "הם רוצים הזדמנות לעתיד טוב יותר, לחיות בדרך חופשית ומודרנית", הסביר, "הדבר היחיד שעומד בינם לבין גישה לעולם החופשי הוא המשטר הזה". בנו של השאה האחרון אמר כי "הגיע הזמן שהאייתוללה חמיאני יפרוש מתפקידו, ויאפשר החלפת שלטון שקטה עם מספר מינימלי של נפגעים". הוא ציין: "אי אפשר לשנות את המשטר הזה ויש להפסיקו. אין טעם לנסות לנהל איתם משא ומתן". 

פהלווי אמר כי "כאשר מציעים למשטר משא ומתן ללא תנאים מוקדמים, מזניחים למעשה את דרישת העם לתמיכה ללא תנאים. למעשהף זו בגידה על ידי תמיכה במדכיאהם". בהמשך דבריו קרא למדגינות המערב שלא לנקוט בגישה פייסנית עם טהרן. "כשם שהמשטר הראה עקביות בדפוס ההתנהגות שלו, כך גם על המדינות הדמוקרטיות להראות", הסביר וסיכם: "הגיע הזמן להכיר בכך שלא מדובר במשטר רגיל, ושהוא לא ישנה את התנהגותו".