הצעירה הבריטית שהורשעה כי בדתה את התלונה על אונס קבוצתי מצד קבוצה של צעירים ישראלים, ונגזר עליה עונש מאסר על תנאי, הגישה ערעור על תוצאות המשפט לבית המשפט העליון של קפריסין. הצעירה טוענת שנאנסה על ידי הישראלים ואולצה לחזור בה מעדותה, לאחר שבמשטרה הופעל עליה לחץ כבד. אחד מעורכי דינה של הצעירה אמר כי "היא לא זכתה למשפט הוגן בבית המשפט המחוזי בקפריסין".

בית המשפט בקפריסין נמנע לפני כשבוע וחצי מלשלוח לכלא את הצעירה, שחזרה בינתיים לבריטניה לאחר שלא נגזר עליה מאסר בפועל. כזכור, שבוע לאחר שבת ה-19 הורשעה כי שיקרה במשטרה כאשר טענה כי 12 צעירים ישראלים אנסו אותה באיה נאפה בחודש יולי האחרון, היא הגיעה לבית המשפט בפמגוסטה על מנת לשמוע את גזר דינה, שלפי החוק יכול להגיע לשנת מאסר בפועל. את הצעירה ליוו בני משפחתה ותומכיה, ובהם גם קבוצת נשים ישראליות.

השופט מיכאליס פפטנסיו, שלאורך המשפט עורר ביקורת על עמדתו הנוקשה כלפי הצעירה, הפתיע את כל הנוכחים כאשר הכריז כי החליט לגזור עליה ארבעה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים. "הנתבעת הביעה חרטה", אמר והוסיף: "החלטתי לתת לה הזדמנות שנייה בהתחשב בגיל שלה, במצב הפסיכולוגי שלה ובחוסר הבגרות שלה".

הצעירה הבריטית לא הסתירה את התרגשותה מכך שלא תצטרך לשבת בכלא, ובאולם פרצו קריאות שמחה לצד בכי וחיבוקים. 
"בעוד אנחנו מקדמים בברכה את העובדה שהעונש מאפשר לה לחזור הביתה, המאבק למען חפותה יימשך בכל זאת", אמר עורך הדין, לואיס פאואר, שציין כי ההגנה תגיש ערעור לבית המשפט הגבוה של קפריסין. "שללו מהצעירה הזו את הכבוד שלה ואת זכויות האדם הבסיסיות שלה", הוסיף.

מפרויקט ג'ימיני לתמיכה בקורבנות של אלימות מינית, אשר סייע לצעירה, נמסר: "אם אנחנו חיים בעולם צודק, אז אנחנו מצפים שכל מי שהיה מעורב במקרה המושחת הזה יתפטר או יודח אחרי חקירה מלאה, שהאישומים יבוטלו ושתהיה התנצלות פומבית ופיצויים לקורבן ושינויים שיטתיים בקפריסין".