מקס אדלשטיין בן ה-12 נהרג היום (רביעי) לאחר שנפל מקומה חמישית בבנין באשדוד, כמה שעות לפני מותו כתב באינסטגרם "נמאס לי לחיות". מעדויות עולה שהילד היה בביתו ביחד עם אמו ואחיו הקטן. אחותו הגדולה היתה בבית במקום סמוך. לאחר נפילתו מהחלון, התקשרה האם לבתה שמיהרה למקום ואז ראתה את אחיה שרוע בחצר הבניין. אביו הביולוגי של הילד מתגורר באוקראינה.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב אנוש לבית החולים אסותא באשדוד, שם נאלצו הרופאים לקבוע כעבור זמן קצר את מותו. "בחצר בניין המגורים ראינו ילד, כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה", סיפר חובש מד"א ספיר אכסלרוד, "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי".

שמואל איפרגן ושלמה טולדנו, חובשים באיחוד הצלה, שהגיעו לזירת האירוע סיפרו: "בשעה 18.30 קיבלתי קריאה לדברי השכנים, הילד נפל מחלון בקומה החמישית ונפצע באורח אנוש. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה".

שכנים סיפרו על ילד חכם ונבון, שבתקופה האחרונה היה ככל הנראה בלחץ. צוותים מהשירות הפסיכולוגי בעיריית אשדוד, נערכו לסייע במידת הצורך למשפחה ובמידת הצורך לקיים שיחות עם תלמידים בכיתתו של אדלשטיין.