בעוד וירוס הקורונה ממשיך להתפשט לעוד ועוד מדינות, מספר הנדבקים עלה היום (שבת) ל-11,791 בני אדם. 259 סינים מתו עד כה בעקבות הנגיף, כשאתמול בלבד מתו 46 בני אדם ואותרו מעל ל-2,102 חולים חדשים בסין. מספר הנדבקים כבר עקף את זה שנרשם במהלך התפרצות מחלת ה-SARS בסין, בשנים 2002-2003.

ראש ממשלת סין לי קצ'יאנג ביקש מהאיחוד האירופי להקל על הרכש הדחוף של אספקה וציוד רפואי על ידי סין. חברת התעופה אייר ניו זילנד הודיעו כי הטיסות הישירות לסין יופסקו בעקבות מגבלות הנסיעות שהוטלו בשל התפרצות נגיף הקורונה.

חברת אפל הודיעה כי החליטה לסגור את כל חנויותיה בסין עד ל-9 בפברואר, זאת ברקע התפרצות נגיף הקורונה במדינה, שגבה עד כה את חייהם של 259 בני אדם.

בתוך כך, אמש הכריז הממשל האמריקני על מצב חירום רפואי ברחבי ארה"ב. בהמשך דיווחה רשת CNBC כי בקליפורניה זוהה מקרה שביעי של הידבקות בווירוס הקטלני. מזכיר הבריאות אלכס אזר הודיע כי תיאסר כניסתם של אזרחים זרים שביקרו בסין ב-14 הימים שקדמו להגעתם לארה"ב.

בנוסף, שלוש חברות התעופה הגדולות בארה"ב הודיעו על ביטול הטיסות לסין, וטיסות בקו זה יוגבלו לשבעה שדות תעופה. כמו כן, אזרחים אמריקנים שביקרו במחוז חוביי יוכנסו להסגר למשך שבועיים.