התפשטות הקורונה: כלי תקשורת אמריקאית דיווחו הערב (שבת) על מקרה מוות ראשון כתוצאה מהנגיף הסיני. על פי הפרסומים, הקורבן הינו תושב העיר סיאטל במדינת וושינגטון, ככל הנראה גבר בשנות ה-50 המאחורות לחייו, והוגדר כ"קבוצת סיכון" לתחלואה בנגיף.

בתוך כך, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע במסיבת עיתונאים שקיים בבית הלבן כי בשל המשך התפרצות הנגיף האלים, שוקלים בממשל האמריקאי להורות על הגבלה וסגירה של הגבול היבשתי עם מקסיקו. הוא ציין כי מדובר כחלק מניסיונות ההתנגוננות הגלובליים, והיעדר היכולת לזהות נשאים רדומים.

כמו כן, במהלך הנאום הנשיאותי הודיעו גורמים מהמרכז למודיעין בריאותי בארה"ב, כי מתקיימות הערכות מצב עם חברות התעופה האמריקאיות, ומתחמי בידוד יעודיים כבר ערוכים לקלוט חולים, אולם בשלב זה מבקשים שלא לזרוע בהלה בקרב הציבור ושולחים מסרים מרגיעים.

במהלך היממה האחרונה דיווחו מספר מדינות באירופה על המשך מגמת התפשטות המחלה בשטחיהן. רשויות הבריאות בצרפת דיווחו כי מספר המקרים המאובחנים במדינה חצה את רף ה-100, ובאיטליה נמנו שמונה קורבנות נוספים מהמחלה, ומספר החולים ממשיך לשבור שיאים, כשעבר את ה-1000. גם ברזיל הודיעה כי מקרה שני של הנגיף נתגלה בעיר סאו פאולו, ולפניה גם מלוקסמבורג הגיעו דיווחים על חולה ראשון בקורונה.