כלי תקשורת ערבים, בהם אל ערביה, דיווחו הלילה (רביעי) כי מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נדבק בנגיף הקורונה, זאת לאחר שנפגש עם משלחת מטהרן, שכללה נשא של הווירוס. כידוע, באיראן נדבקו כבר מספר רב של בכירים במערכת הפוליטית והצבאית, בהם אנשי פרלמנט, בנגיף המתפשט בעולם. 

לפי הדיווחים בלבנון, בכירים נוספים בחיזבאללה הוכנסו להסגר לאחר שנדבקו בקורונה, וייתכן שגם הם באו במגע עם בכירים איראנים. 

כזכור, לפני כשבועיים דווח באיראן כי סגן שר הבריאות האיראני, אירג' חארירג'י, נדבק בנגיף, כאשר גם יושב הראש של הוועדה לביטחון לאומי ומדיניות חוץ בפרלמנט האיראני, מג'בתא דו אלנור הודה כי נדבק בקורונה. בסרטון וידאו שהפיץ ברשתות החברתיות, הוא הסביר לציבור כי הוא נמצא בבידוד. 

מלבדם, גם עוזרתו של נשיא הרפובליקה האסלאמית, חסאן רוחאני, נדבקה בווירוס, כאשר בנוסף גם יו"ר הוועדה לנשים וענייני משפחה, מאסומהא אבטקר חלתה אף היא בווירוס.

יומיים לאחר מכן דווח במדינה על מותו של חבר הפרלמנט מוחמד עלי רמדאני. אתר "אינתחאב" ציטט את חבר הפרלמנט אסדוללה עבאסי, שאמר כי חמישה חברי פרלמנט לקו במחלה. הוא ציין עוד כי חבר מועצת האינטרס של המשטר, מוחמד מיר מוחמדי, במצב קשה כתוצאה מהנגיף וכי פריד א-דין אבן גולאם, גיסו של מוג'תבא חמינאי, בנו של המנהיג העליון, לקה במחלה. בדיווחים נטען עוד כי מוסטפא בור מוחמדי, שר המשפטים לשעבר ואחד הנאשמים בהוצאה הקבוצתית להורג ב-1988 לקה במחלה. מדובר באחד מהבולטים במודיעין והביטחון האיראני לשעבר.