גורם בלשכת המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אישר היום (שלישי) לכתב העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה", כי הבדיקות שנערכו לעובדי המשרד אישרו כי חוסין מוחמדי, אחד מעוזריו הבכירים של חמינאי, נדבק בנגיף הקורונה. חמינאי נועד עם מחמדי מספר פעמים בשבועיים האחרונים, שהושם בבידוד לאחר שהתברר כי הוא נושא את הנגיף.

המקור סיפר, כי מוחמדי עבר מספר בדיקות בשבועיים האחרונים לפני פגישתו עם מנהיג איראן, ולא היו שום סימנים שהוא נדבק, כאשר כל הבדיקות אישרו שהוא נקי מהנגיף. לדברי המקור, הבכיר בלשכת חמינאי מילא באופן אישי ואדוק את כל ההוראות הרפואיות, אך לפתע הוא הראה תסמינים של מחלת הקורונה.

לדברי הגורם, הרופאים ואנשי הביטחון ייעצו למנהיג העליון להישאר בבידוד, ולא לפגוש אף אחד אפילו מהקרובים אליו. על כן, מנהיג איראן ביטל את הנאום השנתי שלו בעיר משהד לרגל חג הנורוז, ביטל את שיעוריו הפרטיים עם תלמידיו, וגם דחה את כל הישיבות שלו גם עם הנשיא חסן רוחאני ומפקדי משמרות המהפכה, עד סיום משבר הקורונה.

המקור הדגיש, כי חמינאי ומנהיגי המדינה נבדקים על בסיס יומי כדי לגלות אם לקו בקורונה, כאשר רוב ההתייעצויות מתבצעות טלפונית. לדבריו, נכדו של חמינאי נדבק בנגיף לפני כשבועיים, והושם בבידוד  בבית החולים "מסיח דנשורי" בטהרן, אך מצבו הבריאותי יציב.