הישגים נוספים לביידן: המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ג'ו ביידן, גבר היום (רביעי) על יריבו ברני סנדרס בפריימריז במדינות פלורידה, אריזונה ואילינוי. בשלב זה, נראה כי ביידן, סגן נשיא ארה"ב לשעבר, זכה לניצחון מוחץ במדינות המדוברות, מה שמשפר את את מעמדו במירוץ לנשיאות. 

על פי הדיווחים האחרונים, ביידן מתקרב בצעדי ענק להפוך למועמד הדמוקרטי שיתמודד מול הנשיא המכהן דונלד טראמפ בבחירות שייערכו במעצמה בחודש נובמבר הקרוב. התוצאות עד כה מראות כי במדינת פלורידה ניצח ביידן את סנדרס בפער של כ-23%, באילינוי השיג 59% מסך קולות הבוחרים, ועל פי תוצאות חלקיות שפורסמו על נתוני ההצבעה במדינת אריזונה, שם גבר ביידן על יריבו בהישג דו ספרתי. 

לאחר פרסום התוצאות פנה ביידן למצביעיו הצעירים של יריבו סנדרס מביתו שבדלאוור ואמר: "למצביעים הצעירים שהסנאטור הסנדרס עורר בהם השראה: אני שומע אתכם. אני יודע מה ניצב על הפרק. אני יודע מה אנחנו צריכים לעשות. המטרה שלנו היא לאחד את המפלגה ואת האומה". 

הישגיו האחרונים מתווספים לניצחון שרשם במדינת קרוליינה הדרומית בחודש שעבר. מדובר במדינה הראשונה בה רשם לעצמו ביידן ניצחון במהלך הקמפיין, זאת לאחר מספר מפלות קשות שספג מוקדם יותר השנה, שערערו את מקומו במירוץ.

מהתוצאות אז עלה כי ביידן זכה ל-49% מקולות המצביעים, והשאיר את סנדרס הרחק מאחור עם 20% בלבד, בעוד שהמילארדר טום שטייר זכה ל-11% מהקולות.

"הדמוקרטים רוצים מועמד דמוקרט", אמר אז ביידן לתומכיו. "לנצח בענק או להפסיד - זו הבחירה. רוב האמריקאים לא רוצים את ההבטחה למהפכה, הם רוצים יותר מהבטחות, הם רוצים תוצאות".