חשד לאירוע אנטישמי בלונדון: המשטרה בבריטניה עצרה אדם בשנות ה-40 לחייו בחשד לניסיון רצח, לאחר שדקר גבר חרדי בשנות ה-50 לחייו בשכונת סטמפורד שבצפון לונדון - כך דווח היום (שישי) בעיתון ״המירור״ במדינה ובכלי תקשורת נוספים.

בנוסף נמסר כי התוקף עצמו נפצע באורח קל בעת ההשתלטות אליו, שנעשתה ככל הנראה על ידי מספר עובדי בניין ששהו באזור האירוע. הוא פונה לבית חולים עם פגיעות ראש קלות.

יעקב חגואל, סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית מסר בתגובה כי "האירועים האנטישמיים הפכו לדבר שבשגרה ולחלק מסדר היום שיהודים ברחבי העולם עוברים. לצערי כפי  שאמרתי ברגע שנוכל להסתובב ברחובות חופשי לאחר שיעבור נגיף הקורונה, יעלו האירועים האנטישמיים ואף יהפכו לאירועים פיזיים ואלימים יותר, והנה אנו עדים לאירוע דקירה על רק אנטישמי. אני קורא לרשויות לטפל במפגע בכל חומרת הדין דם יהודי אינו הפקר״.

גם שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', הגיבה בחשבון הטוויטר שלה על אירוע דקירת היהודי בלונדון: ״אירוע דקירת היהודי בלונדון מדליק נורה אדומה, ומצטרף לדיווחים על החמרה באנטישמיות בצל הקורונה. בכוונתי להוציא אל הפועל תכנית מיוחדת למאבק באנטישמיות ומענה לקהילות היהודיות בעולם. נהיה כתובת לכל יהודי בעולם״.