חודשיים נותרו על לדבחירות לנשיאות ארצות הברית והמתח בין הדמוקרטים לרפובליקנים רק הולך וגובר. לכן לא מפתיע שכל צעד שנוי במחלוקת של אחד הצדדים יגרור מיד תגובה חריפה מהצד השני. הפעם לא מדובר באיזו אמירה מקוממת של אחד המועמדים לנשיאות או הפגנה אלימה נגד הגזענות כלפי השחורים בארצות הברית, אלא בהפרת מגבלות הקורונה על ידי לא אחרת מאשר יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי. 

פלוסי תועדה ביום שני כשהיא מבקרת במספרה בסן פרנסיסקו, בניגוד להנחיות האוסרות על פתיחתן בשל מגפת הקורונה. בסרטון אבטחה שהגיע לידי רשת פוקס ניוז, נראית פלוסי הולכת במספרה עם רשת שיער ובלי מסיכה על פניה. 

הבעיה היא מספרות קיבלו אישור לחזור לפעילות רק החל מיום שלישי, ה-1 בספטמבר - ורק באוויר הפתוח. בעלת המספרה, אריקה קיוס, סיפרה לרשת פוקס כי היא משכירה מקום לסטייליסטים עצמאיות. "אחד מהם התכתבה איתי ביום ראשון ואומרה שהיא תהיה שם ביום שני בשביל פלוסי".

לדבריה, המעשה של פלוסי הוא צביעות. "זו סטירת לחי לבוא למספרה. היא חושבת שהיא יכולה לבוא ולעשות מה שהיא רוצה בזמן שאחרים לא יכולים ואני לא יכולה לעבוד", זעמה קיוס, "היא אמורה לשמש דוגמה לציבור". 

דוברה של פלוסי אמר בתגובה כי יו"ר בית הנבחרים פעלה על פי ההנחיות כפי שהוצגו לה: "היא תמיד עוטה מסיכה. הסטייליסטית אמרה לה שמותה להםפ לטפל בלקוח אחד בכל זמן".

בעלת המספרה קיוס זעמה: "היינו סגורים כל כך הרבה זמן. זה גרם לי לחשו חסרת אונים".