חיזבאללה מכחישים את מחסן הטילים: ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף הערב (שלישי) מחסן נשק של חיזבאללה סמוך לנמל התעופה בביירות ובארגון הטרור מיהרו להכחיש: המזכ"ל חסן נסראללה טען כי מדובר בשקר והזמין את כלי התקשורת להגיע למקום המדובר כדי שייראו בשידור חי שאין שם טילים.

"נתניהו משקר, הוא מנסה כרגיל להסית את העם הלבנוני נגד חיזבאללה בעזרת ההאשמות על מחסני הנשק ואתרי הטילים", אמר נסראללה. "נמתין בסבלנות לפני שנגיב. נראה מה יביאו הימים והשבועות הבאים". 

נסראללה קורא לנתניהו שקרן ומזמין את התקשורת לבקר באתר בביירות (צילום: רויטרס)
הסיור המאורגן של חיזבאללה באתר הטילים בביירות (צילום: רויטרס)

"הפיצוץ בלבנון קרה רק לפני כחודשיים, 200 איש נהרגו, 1,000 נפצעו, ורבע מיליון נותרו ללא בתים", אמר נתניהו בנאום שנשא בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. "בשכונת ג'נח ליד נמל התעופה הבינלאומי של ביירות, שם נמצא סיכוי לפיצוץ נוסף. חיזבאללה מחזיק שם מחסן עצום לנשק. אומר לא;נשי ג'נח - עליכם למחות נגד זה. אם זה מתפוצץ - זה אסון ענק נוסף".

"ישראל לא רוצה מלחמה איתכם. איראן וחיזבאללה שמה אתכם ואת משפחותיכם בסכנה", טען נתניהו. "אתם צריכים לבקש מהם לסגור את המפעלים והבסיסים האלה. רק לפני כמה ימים התפוצץ מחסן כזה בעין קנה בדרום לבנון, וזה למה הקהילה הבינלאומית צריכה להתקומם נגד חיזבאללה שמשתמש באזרחי לבנון כמגן אנושי".