לועגים לנתניהו: משרד החוץ האיראני פרסם היום (רביעי) הודעה רשמית, לפיה הוא דוחה את האשמותיו של רה"מ נתניהו בנאומו אתמול בעצרת האו"ם. בהודעה נכתב כי "נתניהו כרגיל מנצל את הבמה הבין-לאומית על מנת לפרסם שקרים". עוד נאמר בהודעה כי "נתניהו מנצל את הבמה בעצרת האו"ם על מנת להסיט את תשומת הלב הציבורית בישראל ממשפטו". 

נסראללה קורא לנתניהו שקרן ומזמין את התקשורת לבקר באתר בג'אנח (צילום: רויטרס)

אתמול התייחס נתניהו לפרויקט הגרעין האיראני, וציין כי "יהיה לה בעוד חודשיים מספיק חומר לשתי פצצות אטום". נתניהו קבע כי "אין שאלה שאיראן מחפשת נשק גרעיני". דבריו בעניין הגרעין האיראני התווספו לדברים שאמר קודם על ארגון חיזבאללה בלבנון. לדברי נתניהו אתמול, חיזבאללה מאחסן טילים רבים בלב ביירות, תוך סיכון גבוה של האוכלוסיה האזרחית במקום. 

נתניהו שיבח את הנשיא טראמפ בנוגע להתנהלותו בעניין פרויקט הגרעין האיראני ואמר: "אני שמח שטראמפ יצא מהסכם הגרעין של 2015. הייתי בין התוקפים העיקריים שלו. כי הוא לא עצר את איראן, הוא סלל את דרכה לשם. בעוד מועצת הביטחון חלוקה, אנחנו באזור מאוחדים.

"ערבים וישראלים כאחד קוראים לפעול בחריפות נגד איראן - וכשערבים וישראלים מסכימים על משהו - כדאי לאחרים לשים לב לכך. ישראל קוראת לכל חברי מועצת הביטחון להתייצב לצדה של ארה"ב אל מול התוקפנות האיראנית, לעמוד יחד איתה על כך שאיראן תשים קץ לתכנית הגרעין שלה אחת ולתמיד, ולהתמודד יחד עם ארה"ב עם הסכנה הגדולה ביותר לשלום באזורנו", סיים נתניהו את דבריו.