ד"ר שון קונלי, רופאו של הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, אמר הבוקר (ראשון) כי מצבו של טראמפ משתפר לאחר שאושפז בשל מחלתו בקורונה, אך הוא לא יצא עדיין מכלל סכנה.

דונלד טראמפ מעדכן על מצבו מבית החולים

"הוא מתנועע ללא קושי במרכז הרפואי בוא הוא מאושפז, ובילה את אחר הצהריים בניהול ענייני המדינה", הוסיף קונלי בהצהרה שפרסם לכלי התקשורת.

בתוך כך, נודע כי מזכיר המדינה, מייק פומפאו, יקצר את ביקורו באסיה בשל מחלתו של טראמפ וישוב לארצות הברית. פומפאו ימריא מחר מיפן, ולא ימשיך לקוריאה הדרומית ולמונגוליה כפי שתוכנן.

כמו כן, רשת CNN פרסמה פרטים חדשים על הדקות הדרמטיות בהן פונה טראמפ למרכז הרפואי וולטר ריד. על פי הדיווח, טראמפ לא התלהב מהאפשרות להתאשפז, ויועציו נאבקו עד הרגע האחרון כדי לשכנע אותו שהדבר נחוץ, ו"כמעט דחפו אותו לעבר המסוק".

כזכור, הצוות הרפואי שמטפל בנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שאושפז בבית החולים הצבאי וולטר ריד במרילנד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, ערך אמש הצהרה לתקשורת בה עדכן על מצבו של הנשיא. לדבריהם, "הנשיא במצב טוב, אין לו חום כבר 22 שעות והוא לא מקבל חמצן. אנחנו באופטימיות זהירה". לגבי הגברת הראשונה מלאניה, שגם היא נדבקה בנגיף אך לא אושפזה, אמרו הרופאים כי "היא במצב מעולה, אין שום אינדיקציות לצורך באשפוז והיא נחה בבית".