מתקרבים לבחירות: הניו יורק טיימס פרסם היום (ראשון) סקר חדש, ממנו עולה כי המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן מוביל על הנשיא המכהן דונלד טראמפ בארבע ממדינות המפתח. מהנתונים עולה כי ביידן מקבל 49 אחוזים מהקולות בפנסילבניה ואריזונה, זאת לעומת 43 אחוזים מהקולות, שמקבל הנשיא המכהן.

ג'ו ביידן תוקף את טראמפ, קרדיט: רויטרס

בפלורידה הוא נהנה מ-44 אחוזי תמיכה, כאשר ביידן קיבל שלושה אחוזים יותר, ובוויסקונסין נרשם הפרש גדול יותר בין השניים - כאשר ביידן קיבל 52 אחוזים מהקולות, לעומת 41 אחוזי של טראמפ. בתוך כך, סקר של רשת ABC והוושינגטון פוסט מעניק לביידן ייתרון על טראמפ בפנסילבניה, בה הוא מקבל 51 אחוזים מהקולות. עם זאת, הנשיא המכהן מוביל על פני יריבו בפלורידה, בה הוא מקבל 48 אחוזים.

הנשיא דונלד טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המספרים שלנו נראים טוב מאוד. ג'ו הישנוני נחלש במדינות מסוימות. השמאל הקיצוני יורד".

בשבוע שעבר פורסם כי רשויות אכיפת החוק נערכות להתפרצות של עימותים אלימים, זאת בשל חוסר שביעות רצון של המחנות היריבים מתוצאות ההצבעה בשבוע הבא. סקר שפורסם בקליפורניה הראה כי 88 אחוזים מהנשאלים חושבים שיש סבירות גבוהה או מסוימת להתפרצות של אלימות אם יהיו מחלוקות סביב זהותו של המנצח. 53% מתומכיו של הנשיא דונלד טראמפ הביעו חשש שיש סיכוי גבוה לאלימות, לעומת 40 אחוזים בקרב תומכיו של ג’ו ביידן.