שר ההגנה הבריטי לשעבר, ד"ר ליאם פוקס, התייחס היום (רביעי) בוועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית, לכוונתו של ביידן לחזור להסכם הגרעין עם איראן: "אני מתנגד להסכם שנדון מלכתחילה לכישלון, ולכן מעולם לא תמכתי בו. להגיד 'יהיה בסדר' זה לא מספיק במלחמה מול הגרעין האיראני. כולנו ראינו את המזימות של ארגוני הטרור שנתמכות על ידי איראן. התקשורת המערבית הקטינה אותן, והייתה להוטה לתרץ את המשטר האיראני".

את הדברים אמר היום במסגרת פאנל בנושא סוגיית הגרעין האיראני בוועידת הדיאלוג הבינלאומי למנהיגות אסטרטגית בין ישראל-אוסטרליה-בריטניה, שמתקיימת השבוע ביוזמת הפילנתרופ היהודי-אוסטרלי אלברט דדון. בין המשתתפים בפאנל, נכחו ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט, שר ההגנה האוסטרלי לשעבר, כריסטופר פיין ומומחים בינלאומיים נוספים.  

שר ההגנה הבריטי לשעבר, ד"ר פוקס הוסיף כי: "הסכם הגרעין הוא לא הפיתרון לבעיה, הוא רק דחה אותה לזמן מה". לדבריו, אם ביידן אכן רוצה לעצור את איראן "עלינו לחזור למושג 'עסקה גדולה'. היא צריכה להיות מתאימה לכל המתרחש באיזור. זו צריכה להיות עסקה כלכלית מלאה ומחושבת כראוי, הניתנת להשגה. העסקה החדשה צריכה להתמודד עם תמיכת הטרור האיראני באירופה, עם היציבות במדינות המפרץ, ועם איום הטילים הבליסטיים. אם כל האלמנטים הללו ייכללו בהסכם אולי יהיה אפשר להתקדם".