אלון בן דוד חשף הערב (ראשון) בערוץ 13 את מכתב האיום המלא שהשאירו המחבלים שהיו אחראיים לפיצוץ סמוך לשגרירות הישראלית בהודו לשגריר ישראל, רן מלכא, רגע לפני שהניחו מטען מאולתר בתוך פחית של משקה אנרגיה.

במכתב, שהיה כתוב בכתב יד באנגלית נאמר: "הודעה רשמית מסראללה הודו חיזבאללה לנציג המדינה הטרוריסטית, ד"ר רון מלכא - זה רק הקדימון, אנחנו צופים בך ובמה שאתה אוכל. תתכונן לנקמת הגיבורים, קאסם סולימאני, אבו מהדי אלמוהנדרס ומוחסין פח'ריזאדה. כל שנותר לך הוא לספור את הימים".

על פי הפרסום, המכתב מפנה את האצבעות לכיוון איראן, וצוות ישראלי כבר נמצא בהודו ולוקח חלק בפענוח החקירה, שמתמקדת כרגע בסטודנטים הודים שלמדו באיראן וחזרו להודו. החקירה המאומצת מתרחשת כרגע בעיר מסויימת שלא ניתן לחשוף אותה וההערכה היא שהסטודנטים הופעלו מרחוק על ידי האיראנים. 

כזכור, בפיצוץ שאירע בשישי בצהריים בבירת הודו לא היו נפגעים, אולם נגרם נזק למספר כלי רכב שחנו במקום. ב"וואלה" דווח כי חוקרי משטרת הודו שבדקו את צילומי מצלמות האבטחה איתרו שני חשודים שירדו ממונית סמוך לאזור בו הוטמן המטען. נהג המונית נחקר ושרטט קלסתרונים של שני החשודים. 

"אנחנו לא מופתעים, יודעים שאנחנו מטרה לאויב", אמר מלכא וציין כי האירוע התרחש בדיוק בשעה בה אמורים לצאת העובדים מהשגרירות.

מיד לאחר האירוע שוחח שר החוץ גבי אשכנזי עם מקבילו ההודי, שהבטיח כי שלטונות הודו ערבים לביטחון השליחים הישראלים וימשיכו לפעול בנחישות לאיתור כל המעורבים בפיצוץ.