מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא אמש (שלישי) נאום לרגל יום השנה לזכרם של חללי הארגון. בדבריו התייחס נסראללה לשורת סוגיות פנים-לבנוניות, ובהמשך התייחס גם לישראל והסכמי הנורמליזציה עליהם חתמה עם מספר מדינות ערביות בתקופה האחרונה. 

"הפסיקו לשחק באש", אמר נסראללה, בהתייחסו להערכת אמ"ן בנוגע לאפשרות של הסלמת המצב בגבול הצפון למספר ימי קרב. "מספר ימי הקרב יכולים להתדרדר בקלות למלחמה שהישראלים לא ראו מאז 1948". נסראללה איים כי "המצב יכול להסלים למצב שהישראלים לא מוכנים לראות".

נסראללה התייחס גם לדבריו של הרמטכ"ל אביב כוכבי במסגרת הכנס השנתי במכון למחקרי ביטחון לאומי, בו הזהיר מפני אפשרות של אחסון נשק של חיזבאללה בריכוזי אוכלוסייה אזרחית: "צה"ל הוא ארגון הטרור האמיתי אשר אינו מבדיל בין חיילים לאזרחים". עוד איים מזכ"ל חיזבאללה: "אם תתקפו את עיירותינו וכפרינו, אנחנו נתקוף בתגובה את עריכם".

על הסכמי הנורמליזציה של ישראל עם איחוד האמירויות, בחריין, סודאן ומרוקו אמר נסראללה: "אני חושב שהישראלים מעט מגזימים בהתלהבות שלהם לגבי ההסכמים, כמו שהם התלהבו בעבר בצורה מוגזמת בעקבות הסכמי השלום עם מצרים וירדן. מדובר במספר מדינות בודדות אשר חיות באשליות". נסראללה שיבח מדינות כמו תוניסיה, אלג'יריה ופקיסטן, אשר מציגות עמדה ברורה ונחרצת נגד אפשרות לנרמול היחסים עם ישראל.

בנוסף, התייחס נסראללה גם להאשמות מבקרים בלבנון על אחריותו של חיזבאללה לחיסולו של פעיל הארגון לוקמן סלים. סוגיה פנימית נוספת בה עסק הייתה חקירת אסון הפיצוץ בנמל ביירות, והתייחס להליכים המשפטיים בעניין. בהמשך הדברים התייחס נסראללה גם למגעים בנוגע לחזרת ארה"ב להסכם הגרעין, וציין כי איראן כיום היא מעצמה אזורית חשובה במזרח התיכון.