שר החוץ הירדני איימן סאפאדי התראיין היום (שישי) ברשת CNN, ורמז כי מדינתו מנעה מראש הממשלה בנימין נתניהו לטוס לאיחוד האמירויות. בכך, אישר באופן כללי את טענת נתניהו.

בדבריו במהלך הראיון, העביר ביקורת על העובדה שיום לפני ביטול הטיסה, בוטל גם ביקורו בהר הבית של יורש העצר הירדני חוסיין בן עבדאללה עקב מחלוקת על סידורי האבטחה במקום: "אתה מפר הסכם עם ירדן, מפריע לביקור דתי של יורש העצר הירדני במסגד אל-אקצא ויוצר תנאים שלא מאפשרים לביקור להתקיים ביום קדוש למוסלמים, ואז אתה מצפה לבוא לירדן ולטוס מירדן - זה לא רציני", אמר.
 
"הביקור באמירויות לא התאפשר בשל אי-הבנה, בגלל תיאום הביקור בהר הבית", אמר אתמול ראש הממשלה. "לקח לנו קצת זמן ליישר את ההדורים עם ירדן, אבל אנחנו יכולים לטוס, אני יכול לטוס", הוסיף.

כאמור, ביקורו של נתניהו באיחוד האמירויות שהיה צפוי להתקיים אמש נדחה כבר בפעם הרביעית. נכון לרגע זה לא ידוע על תאריך חלופי, אך על פי נתניהו יהיה אחד כזה: "שוחחתי עכשיו עם השיח מוחמד בן-זאיד וסיכמנו על שלושה דברים: אחד, שיהיה לנו ביקור נוסף בקרוב מאוד. שנית, נקדם את הדרכון הירוק בין ישראל והאמירויות. שלישית, ואלה חדשות חשובות מאוד לאזרחי ישראל, כוונה של איחוד האמירויות באמצעים שונים להשקיע במדינת ישראל סכום עתק של 10 מיליארד דולר, זה כמעט 40 מיליארד שקלים בפרויקטים שונים".