לאחר שמוקדם יותר היום (חמישי) הגיב נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, לדבריו של הנשיא האמריקאי, ג'ו ביידן, שכינה אותו "רוצח", אמר פוטין כי הוא מוכן לשוחח עם ביידן מחר או ביום שני. עם זאת, הבית הלבן הבהיר כי ביידן לא חוזר בו מהמתקפה שהטיח אמש בפוטין, כאשר כינה אותו "רוצח".

כזכור, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הגיב היום לראשונה להתבטאויותיו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, כלפיו וציין כי הוא "מאחל לו בריאות". הוא הוסיף: אנשים נוטים לראות אחרים כמו שהם רואים באמת את עצמם". דובר הקרמלין, דימיטרי פסקוב, אף תיאר את דבריו של הראשון כ"רעים מאוד וחסרי תקדים". זאת, לאחר שביידן כינה את פוטין "רוצח".

עוד נטען בקרמלין כי עמדותיו של ביידן באשר לפוטין, מעידות על כך שאין בכוונתו לחזק את קשריו עם מוסקבה, ועל כן רוסיה תקח זאת בחשבון. בנוסף לכך, שר החוץ הרוסי צוטט כשדרש הסבר מוושינגטון לאור האמירות הללו.

ביידן מכנה את טראמפ "הבובה של פוטין" (קרדיט: רויטרס)

כזכור, בראיון לרשת ABC שהתקיים השבוע, התייחס הנשיא ה-46 של ארצות הברית, לדוח המודיעיני שנחשף, בו נקבע כי רוסיה התערבה בבחירות לנשיאות שהתקיימו לאחרונה. "ולדימיר פוטין ישלם את המחיר על התערבותו", אמר והוסיף כי הוא רואה בנשיא רוסיה רוצח. בתגובה לכך, החליטה רוסיה להחזיר את השגריר הרוסי בוושינגטון להתייעצויות במוסקבה.