לפחות חמישה הרוגים בסופת טורנדו שהכתה אתמול (חמישי) כ-100 קילומטרים מאלבמה. שירותי חירום מקומיים אמרו כי עשרות נפצעו ברחבי אלבמה, מבנים נהרסו ועשרות אלפי בתים נותרו ללא חשמל. 

על פי סוכנות ניהול החירום במחוז קלהון, חמשת ההרוגים מהעיר בעיר אוצ'י, עיירה המונה כ -1,200 איש בפינה הצפון-מערבית של המדינה. חוקר מקרי המוות של מחוז קלהון, פאט בראון, אישר לעיתון גדסדן טיימס כי שלושה מההרוגים היו בני משפחה בבית שנפגע. בנוסף, נהרגו גבר ואישה נוספים, כל אחד בביתו. 

צוותי ההצלה טיפלו בפצועים וחיפשו אחר קורבנות נוספים, מסרה הסוכנות. תמונות שהתפרסמו ברשתות החברתיות הראו שורה של בניינים ליד אוצ'י שהתמוטטו או נקרעו, עם גגות שבורים, וחשפו רהיטים ותכולה אחרת.

נזק הטורדנו באלבמה (צילום: רויטרס)
נזק הטורדנו באלבמה (צילום: רויטרס)

בפלהם, אלבמה, כ-60 קילומטרים מדרום-מערב לאוצ'י, אמר ראש הכיבוי מייק ריד לאתר החדשות Al.com כי כ-60 בתים נפגעו באזור, אך לא דווח על הרוגים או נפגעים.

אליסון אלרד, מעצבת פרחים בת 23, הסתתרה במסדרון עם סבתה בת 73 בביתם שבמחוז בארטו שבג'ורג'יה, סמוך לקו מדינת אלבמה: "בכיתי, ממש נבהלנו, זה היה נורא" אמרה בראיון טלפוני לרויטרס והוסיפה כי "זה היה ברד וגשם כל כך כבד שלא יכולת לראות כלום. היה חשוך מאוד, אבל למרבה המזל אנחנו בטוחים".