נשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרסם הערב (שישי) סרטון ברכה לרגל חג הפסח ביחד עם אשתו, הגברת הראשונה ד"ר ג'יל ביידן,  בו איחלו חג שמח לכל החוגגים בארה"ב, בישראל ובעולם. "ג'יל ואני שולחים את מיטב איחולינו לכל מי שחוגג את חג הפסח בארצות הברית, במדינת ישראל ובעולם כולו", אמר ביידן. 

"בליבו, הסיפור של חג הפסח הוא סיפור של התגברות על מצוקה ומציאת תקווה, של זימון החוסן והנחישות לצאת מלילה חשוך ארוך לבוקר בהיר יותר", המשיכה ג'יל. "זהו סיפור של הכרה בכך שזכויותינו שלנו קשורות לזכויות שכנינו, ושאף אחד מאיתנו אינו חופשי עד שכולנו חופשיים", הוסיפה. "זה סיפור של אמונה, תזכורת שגם לנוכח הדיכוי, יש סיבה לתקווה".

ג'יל ציינה כי "אף על פי שחגיגה זו היא יהודית, המסר שלה הוא אוניברסלי שמהדהד מדור לדור", וג'ו הסביר: "השנה, זה מהדהד מחדש לדור שראה וירוס נורא משאיר כיסאות ריקים על יותר מדי שולחנות האומה שלנו, כזה שמכיר היטב את הדיכוי והעוול של העולם שלנו".

"השנה אנו זקוקים לסיפור הפסח ולתקווה שהוא מספק יותר מתמיד. ההגדה מלמדת אותנו שאסור להתעלם מזיכרונות כואבים, אלא להפוך אותם למטרה", סיכמה ג'יל, וג'ו איחל: "כשאנחנו סוגרים את ליל הסדר עם הפזמון המוכר, "בשנה הבאה בירושלים", נציע כעת תפילה נוספת: בשנה הבאה באופן אישי. בשנה הבאה, ביחד".