תשיעית במספר: אישה נוספת בשם שרי ויל האשימה היום (שלישי) את מושל ניו יורק אנדרו קואומו בכך שהטריד אותה מינית. ויל בת ה-55 טענה במהלך מסיבת עיתונאים שערכה יחד עם עורכת דינה, גלוריה אלרד, כי קואומו תפס את פניה ונישק אותה מול ביתה בשנת 2017. הסנגורית שלה, גלוריה אלרד, חשפה תמונות מהן אפשר להסיק כי קואומו אוחז בויל ומנשק אותה.

לפי ויל ועורכת דינה, קואומו ביקר בביתה שבניו יורק כדי לסקור את נזקי השיטפון שאירע באותה השנה. "אני יודעת מה ההבדל בין מחווה תמימה לבין מחווה מינית", אמרה המתלוננת במהלך מסיבת עיתונאים וירטואלית.

"מעולם לא הרגשתי לא נעים כמו ביום הזה שקואומו הגיע לביתי. פעולותיו היו מאוד מיניות, לא ראויות ולא מכבדות, אותי ואת משפחתי", אמרה. עוד הוסיפה כי קואומו אמר בפניה שהיא יפה, פלירטט איתה ונהג בצורה לא נאותה.

"במשך שנים היא רצתה לדווח על מה שעשה לה המושל, אך כמה מבני משפחתה הניאו אותה כיוון שרצו לגונן עליה וחששו שהמושל עשוי להשתמש בכוחו נגדה", אמרה עורכת דינה של ויל, גלוריה אלרד. "לאחר מסיבת העיתונאים אנו מתכוונים ליצור קשר עם משרד התובע הכללי בניו יורק על מנת ליידע אותם כי שרי מוכנה לשתף פעולה בחקירה המתנהלת בימים אלה בהאשמות רבות על הטרדה מינית מצד המושל". 

מנגד, עורכת דינו של קואומו ריטה גלאווין הדפה את הטענות החמורה כלפי המושל, והסבירה כי לעתים קרובות הוא מברך אנשים בחיבוקים ונשיקות ועושה זאת כמחווה. היא, מצדה, הראתה תמונות בהן נראה המושל עושה זאת עם תושבים אחרים ביום האירוע לכאורה.

כזכור, מספר נשים התלוננו נגד מושל ניו יורק כי הטריד אותן מינית במרוצת השנים, גם במסגרת עבודתו. הוא טוען מצידו כי מעולם לא נגע במישהי באופן בלתי הולם, וביקש סליחה אם גרם למישהי לרגיש לא בנוח במקום העבודה. התובעת הכללית של ניו יורק, לטיה ג'יימס, חוקרת את טענות ההטרדה המינית שהופנו נגדו.