מתיחות האחד באפריל המסורתיות, המצוינות מדי שנה ברחבי העולם כבר מאות שנים, לא פסחו גם על אתמול ברחבי הרשת, כשאנשים וחברות גדולות ניצלו את ההזדמנות להתבדח ליום אחד בתקופה מאתגרת זו. עם זאת, כמה מהן הובילו מאוחר יותר להתנצלויות, לאחר שהותירו משתמשים זועמים.

בבריטניה, מגיש הטלוויזיה הידוע פירס מורגן הודיע לכמעט 8 מיליון העוקבים שלו בחשבון הטוויטר, כי ערוץ ITV הציע לו לחזור להנחות את תוכנית הבוקר  "Good Morning Britian", לאחר שהתפטר ממנה בחודש שעבר בעקבות ביקורת קשה שהשמיע על טענותיה של מייגן מרקל בראיון שהעניקה לאופרה ווינפרי לצד בעלה הנסיך הארי.

בתחום המזון המהיר, רשת המזון סאבוויי (subway), המוכרת את הכריכים המוכרים שלה בסניפים בכל העולם, פרסמה אתמול בחשבון הטוויטר שלה גאדג'ט חדש המתחבר לפרק כף היד בשם Helping Hand, שמהווה מעין יד שלישית ומאפשר ללקוחות לאכול את ארוחת הצהריים שלהם ולהמשיך לעבוד או לגלוש באינטרנט עם שתי הידיים הפנויות. רשת מקדונלד'ס עיצבה קופסה המכילה רק שלושה צ'יפסים בודדים בשביל כל מי שמתעקש שהוא "רוצה רק כמה".

זאת ועוד, נותן החסות של אצטדיון ווימבלדון שינה לראשונה בתולדותיו את צבע המגרש לצבע סגול בוהק לקראת אירועי הקיץ. האפליקציה ללימוד השפות המפורסמת Duolingo הודיעה אתמול כי יצרה מוצר חדש בשם Duolingo Roll, שהוא גליל נייר טואלט המוצע במגוון שפות, כמו ספרדית, יפנית וסינית, שיסייע לאנשים ללמוד שפות בזמן שהותם בשירותים.

נייר טואלט ללימוד שפות (צילום: Duolingo)
נייר טואלט ללימוד שפות (צילום: Duolingo)


תוכנית הילדים "טלטאביז" התבדחה גם היא כאשר הודיעה בחשבון הטוויטר שלה כי היא משיקה מטבע וירטואלי חדש משלה בשם Tubbycoin, שארבע הדמויות האייקוניות מוטבעות עליו. במקביל, מותג חטיפי האדמה הפופולרי פרינגלס מתח גם הוא את לקוחותיו כאשר טען כי ישיק "שפתון טעים" בטעם של מלח וחומץ או שמנת חמוצה ובצל, וזאת בתנאי שיתקבלו 5,000 לייקים על הפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם הרשמי של החברה.