רמטכ"ל הצבא האיראני, מוחמד חוסיין באקרי, אמר היום (ראשון) כי "הישראלים חושבים שהם יכולים להמשיך לתקוף בסוריה ולעשות מהלכים במקומות אחרים ובים ולא לקבל שום תגובה. המהלכים שנעשו בימים האחרונים ומהלכים עתידיים בניגוד לאינטרסים שלהם יגרמו להם להחכים". 

שר החוץ האיראני זריף מאשים את ישראל בחבלה במתקן הגרעין בנתנז. צילום: רויטרס

"אנחנו לא מודיעים שום דבר על האירועים שהתרחשו לאחרונה, וגם לא יודעים מי עשה זאת, אך חזית ההתנגדות תלמד את ישראל לקח" אמר והוסיף: "אם המהלכים של ישראל נגד איראן יימשכו לא ברור מה תהיה תגובת איראן, אך המשטר הציוני לא יהיה רגוע".

כזכור, זהו לא האיום הראשון שמגיע מצד איראן בחודש האחרון. לפני כשבועיים שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף האשים את ישראל בתקיפת מתקן העשרת האורניום בנתנז, ואיים בפרלמנט האיראני כי מדינתו "תנקום על הפעולות שישראל אחראית להן. הם רוצים לפגוע בהצלחה שלנו, אך לא נאפשר זאת". כשעה לאחר מכן הודיעו: "זיהינו את האדם האחראי להפסקת החשמל באחד האולמות בנתנז, ננקטים צעדים הכרחיים על מנת לעצור אותו". 

"גורמים פוליטיים וצבאיים אמרו בבירור שהם לא יאפשרו להתקדם בהסרת הנקציות, וכעת הם חושבים שהם משיגים את מטרתם. אך הציונים יקבלו את תגובתם בהמשך", הוסיף זריף.