האסון רב הנפגעים שאירע הלילה בהר מירון והוביל למותם של 45 אנשים ולפציעתם של 150 נוספים לא הותיר רק את הישראלים המומים וכואבים, אלא גם את מדינות העולם ששלחו היום (שישי) חיזוקים ותנחומים. 

נשיא ארצות הברית, ג׳ו ביידן התקשר לראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע תנחומיו על האסון במירון. נתניהו מסר לאחר השיחה: "הנשיא ביידן התקשר אליי וביקש להביע את תנחומיו וצערו על הטרגדיה שהתרחשה כאן. אני מודה לו בשמכם אזרחי ישראל".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיבל טרם כניסת השבת, את אגרת התנחומים של יו״ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס בעקבות האסון בהר מירון. באגרת מביע עבאס את צערו ״על האסון שגרם למותם של עשרות קורבנות", ומוסיף: ״אנו מתפללים עבור מנוחת הקורבנות ומאחלים החלמה לפצועים״.

הנשיא שוחח גם עם מלך ירדן עבדאללה השני, אשר התקשר אליו למסור את תנחומיו של העם הירדני למדינת ישראל על אובדן החיים הנורא באסון בהר מירון שהתרחש אמש. הנשיא הודה למלך ומסר כי החיבוק האמיץ לו זוכה מדינת ישראל בשעה קשה זו מידידיה ברחבי העולם מרחיב לב ומחזק.

מזכיר ארה"ב אנתוני בלינקן פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי "אנחנו עצובים מאוד לשמוע על הטרגדיה שהתרחשה בהר מירון בישראל. אנו מתאבלים על החיים שאבדו, תנחומינו העמוקים למשפחות ומתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים". עוד נודע כי מספר דקות לפני כניסת השבת אף התקשר לשר החוץ גבי אשכנזי כדי להביע את צערו.

שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה מסר גם הוא את תנחומיו: "הצטערתי מאוד לשמוע על הטרגדיה במהלך חגיגות ל"ג בעומק בהר מרון. אני מנחפ את המשפחות ומאחלת החלמה מלאה לנפגעים".

נשיא הונדורס חואן אורלנדו שיתף גם הוא בחשבון הטוויטר שלו כי הוא משתתף בצער המשפחות ושלח תפילות וחיזוקים למנוחתם הנצחית של הנפטרים ולהחלמתם המהירה של הפצועים. הוא הוסיף כי "כמו תמיד, הונדורס איתכם בתקופה קשה זו".

גם שר החוץ של הודו שיתף בחשבון הטוויטר שלו על האסון הנורא: "עצוב עמוקות מהטרגדיה בישראל בהר מירון במהלך חגיגות ל"ג בעומר. תנחומי ואיחולי החלמה מהירה לפצועים".