העיתונאי אורן נהרי שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לאירוע החריג שהתרחש אתמול בצרפת, במהלכו מפגין היכה את נשיא צרפת עמנואל מקרון בפניו: "הוא הגיע לפגישה עם מסעדנים, לקראת סיום הקורונה, אחד מהם צועק 'לעזאזל עם מקרון' ונותן לו סטירה מצלצלת הנקלטת במצלמות, מה שמעיד על רמת האבטחה, אבל בסדר לא בכל העולם מאובטחים ברמה הישראלית".

"לא יודעים עוד פרטים על המקרה, כמו למה הוא עשה את זה. הטענה שהוא זעק זעקה שהיא זעקה של הימין השמרני המלוכני העמוק, כאשר היכה את מקרון. אבל יש את מחאת האפודים הצהובים, ויש מחאות נוספות וזעם גדול בצרפת וכרגע על פי הסקרים לה פן מובילה והבחירות עוד שנה", ניתח העיתונאי.

לאחר מכן, נהרי הסביר מה מצבה של צרפת לאחר שנה תחת מגפת הקורונה ואמר כי "היא באמת במצב לא טוב. הקורונה, הטיפול בקורונה, ספציפית החיסונים, זה ביזיון של כל האיחוד האירופי. כל מדינות האיחוד התנהלו והתנהגו בצורה בירוקרטית קפואה".

"זה גם בגלל החיבור בין המדינות באיחוד. הן עבדו בנוסח האירופי, התכוונו לטוב וחתמו על חוזה, אמרו 'לא יעלה על הדעת שחברה אירופית לא תעמוד בהתחייבויות למדינות אירופיות', והיא לא עמדה בזה. החיסונים שלה פחות טובים, 27 מדינות כל אחת עם אג'נדה משלה והדבר הזה נגרר ורק עכשיו אולי אירופה מתחילה לחסן בקצב גבוה", הוא הוסיף.