נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הכחיש הלילה (שבת) את הדיווח בעיתון "וושינגטון פוסט", לפיו רוסיה תכננה לספק לאיראן לווין מתקדם, שיאפשר לה לעקוב אחר מטרות צבאיות, בהן בסיסי צה"ל וחיילי ארצות הברית בעיראק. "מדובר ב'פייק ניוז'", כך אמר בראיון לרשת NBC.

"לכל הפחות, אני לא יודע דבר על כך. אלו שמדברים על כך ככל הנראה יודעים יותר, זה שטויות", הוסיף הנשיא. "יש לנו תוכניות שיתוף פעולה עם איראן, כולל שיתוף פעולה צבאי וטכני".

בראיון, פוטין התייחס ליחסיו עם ארצות הברית וטען כי הצדדים נמצאים בעת הזו "בשפל היסטורי". הוא דן בשוני שבין הנשיא המכהן ג'ו ביידן, לבין קודמו בתפקיד, דונלד טראמפ, אותו כינה "אדם יוצא מן הכלל, אפשר לאהוב אותו ואפשר שלא". באשר לראשון, אמר: "הוא שונה באופן קיצוני מטראמפ, הוא איש של קריירה, הוא בילה את מרבית חייו הבוגרים בפוליטיקה".

עוד הוסיף באשר לנשיא האמריקאי המכהן, אשר המחלוקות שהתגלעו ביניהם לאחרונה היו פומביות, "הוא (ביידן) אדם שונה, יש בכך יתרונות וחסרונות. אני מקווה שלא יפעל מתוך אימפולסיביות". 

הנשיא פוטין נשאל גם על התקרית עם ביידן, שכינה אותו "רוצח", והשיב: "במהלך כהונתי התרגלתי להתקפות מכל מיני זוויות, אף אחת מהן לא הפתיעה אותי". הוא הוסיף כי "רוצח" מבחינתו זה "מאצ'ו הוליוודי".