איראן אישרה כי אין בכוונתה לחדש את הסכם הגרעין עם המעצמות לפני הבחירות לנשיאות בשבוע הבא. ראש המשלחת האיראנית לשיחות הגרעין בווינה, סגן שר החוץ עבאס ארקצ'י, אמר כי השיחות בין הצדדים יימשכו בימים הקרובים, "עד שתתברר התמונה המלאה בקשר להסכם הסופי".

עוד הוסיף ארקצ'י כי באיראן מעוניינים בלוחות זמנים, כאשר בטהרן עומדים בפני מצב מורכב, "כי התהליך המוצע בכל הנוגע להסרת הסנקציות של האמריקאים נתקל בקשיים". עוד טרם דבריו של סגן שר החוץ הודיע דובר ממשלת איראן כי "ההחלטה על עתיד ההסכם נתונה בידי המנהיג העליון עלי חמנאי. חילופי הנשיא הצפויים לא ישנו את מחויבותה של המדינה להסכם והיא לא תשנה את דרישותיה".

בתוך כך, נציג האיחוד האירופי אלן מטון הוסיף כי הצדדים בשיחות בווינה מתקדמים, אולם עדיין ישנם מספר נושאים שעליהם דנים. עוד הוסיף כי האיחוד האירופי ימשיך להיפגש עם כל המדינות החתומות על הסכם הגרעין, ובנפרד עם נציגי ארה"ב (שפרשה מההסכם לפני כשלוש שנים), "כדי להגיע לסיכום בהקדם".

ראשי שבע המדינות המתועשות, שסיימו את מפגש פסגת ה־G7 בקורנוול בבריטניה יצאו בהודעה משותפת, שבה נמסר כי "אנו מחויבים לכך שאיראן לא תפתח לעולם נשק גרעיני". המנהיגים קראו לאיראן "להפסיק את פעילותה בתחום הבליסטי, ולהימנע מפעולות חתרניות באזור".