שר הבריאות הבריטי מאט הנקוק הודיע הערב (שבת) על התפטרותו מהתפקיד, לאחר שהסאן פרסם תמונות בהן הוא נראה בוגד באשתו, ומפר את הנחיות הקורונה שהוא עצמו העביר. בתמונות המדוברות, שעוררו מבוכה רבה, הנקוק נראה מנשק ומחבק את ג'ינה קולדנגלו, עוזרת בכירה במשרד הבריאות. הנקוק, נשוי ואב לשלושה ילדים, התנצל וביקש להעניק פרטיות למשפחתו. "אני מקבל את העובדה שהפרתי את הנחיות שמירת המרחק בנסיבות האלה", אמר. קולנגלו מסרה גם היא את התנצלותה. 

גורמים רבים במדינה טוענים כי התנלותו של הנקוק מהווה הפרה של חוקי הסגר במדינה, שהוא עצמו ניסח וקראו לפיטוריו. הפרשן ויועצו לשעבר של ג'ונסון, טים מונטגומרי אמר לרשת ה-BBC כי "הנקוק הוא שר טוב אך עליו להתפטר. כשאתה עובר על הכללים שקבעת, אתה צריך להראות לציבור שאתה מבין את העבירה שעשית". מונטגומרי הוסיף כי לדעתו הנקוק לא יפוטר מתפקידו בשל החשש מבדיקה רחבה יותר סביב שרים נוספים, דבר העלול ל"אפקט דומינו".

ראש הממשלה בוריס ג'ונסון דחה את הקריאות. דובר משרד ראש הממשלה אמר כי ג'ונסון קיבל את התנצלותו והוסיף כי לראש הממשלה יש אמון מלא בשר הבריאות.

בדיווחים ברשתות הבריטיות צוין כי בחודש מאי בשנה שעברה, אמר הנקוק כי על האפידמיולוג פרופ' ניל פרגוסון להתפטר מקבוצת היעוץ המדעי של הממשלה לאחר שהתברר כי הוא עבר על חוקי הסגר לאחר שאישה עימה היה בקשר, ביקרה בביתו. כזכור, בשנה שעברה, יועצו הבכיר של ג'ונסון, עזב את תפקידו לאחר שיצא מלונדון בזמן הסגר ועורר כעס גדול.